×
×

استاندار کرمان
مقابله با قاچاق مقوله ای که مدیران باید وارد شوند

  • کد نوشته: 7972
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۱
  • ۰
  • محمدجواد فدائی استاندار کرمان گفت: مدیران این استان باید به ‌مقوله مقابله با قاچاق کالا بیشتر از گذشته اهمیت بدهند و ضمن هماهنگی و همکاری به امر مبارزه با کالای قاچاق وارد عمل شوند.
    مقابله با قاچاق مقوله ای که مدیران باید وارد شوند
  • تبلیغ هدفمند

    محمدجواد فدائی استاندار کرمان گفت: مدیران این استان باید به ‌مقوله مقابله با قاچاق کالا بیشتر از گذشته اهمیت بدهند و ضمن هماهنگی و همکاری به امر مبارزه با کالای قاچاق وارد عمل شوند.

    محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: موضوع قاچاق بسیار مهم است و در صورتی که کنترل نشود آسیب‌های دیگری همچون اوضاع اقتصادی و گرانی به‌دنبال دارد و بر قیمت کالا وضعیت اقتصادی تاثیر می گذارد.

    وی اظهار داشت: مدیران به تصمیمات استان کرمان پایبند باشند و مصوبات بیش از پیش باید اجرا شود و تصمیمات ناقص و یا اشتباه باید تغییر یابد که در این زمینه برخی مصوبات کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان تکمیل شده و مابقی قابلیت اجرا دارد.

    استاندار کرمان ادامه داد: معاونت امنیت اقتصادی به ناجا اضافه شده و پس از آن کشفیات ۶۵ درصد به لحاظ ریالی رشد داشته که این امر نشان از فعال بودن نیروهای این نهاد دارد.

    مقابله با قاچاق مقوله ای که مدیران باید وارد شوند
    مقابله با قاچاق مقوله ای که مدیران باید وارد شوند

    وی تصریح کرد: در صورت کنترل نشدن مبادی ورودی شهرها، کنترل کالای قاچاق در فروشگاه‌ها بر عهده اصناف است و دانشگاه علوم پزشکی بر داروخانه ها نظارت کند. 

    فدائی افزود: مقرر شد نقل و انتقال و جابه‌جایی دام‌ بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب شود و دامپزشکی بدون پلاک مجوزی صادر نکند و مجوز دام‌های عشایر منوط به تایید اداره عشایری است.

    وی بیان داشت: دستورالعمل دستگاه‌ها برای قاچاق کالا و ارز باید بررسی و اشکالات کشف، اعلام و اصلاح ‌شود.

    استاندار کرمان همچنین به مصوبه ۱۶ دی ۹۷ مبنی بر جابجایی دام بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می‌شود گفت: این مصوبه شامل جابه‌جایی دام عشایر نیز هست اما شامل شتر نمی‌شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *