×
×

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی
برگزاری۵۰کارگاه آموزشی رایگان برای ازدواج جوانان

  • کد نوشته: 8125
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۳
  • ۰
  • با توجه به اینکه ازدواج یکی از سنت های حسنه پیامبر اکرم (ص) است که مکرراً در تمام احادیث به جا مانده از ایشان بدان تاکید داشته و بعد از ایشان نیز ائمه معصوم ( ع ) بدان تاکید داشتند و باید خانواده نیز در جهت پیروی از این سنت حسنه گام برداشته و راه را برای ازدواج جوانان در کنار مسئولین هموار کنند.
    برگزاری۵۰کارگاه آموزشی رایگان برای ازدواج جوانان
  • تبلیغ هدفمند

    با توجه به اینکه ازدواج یکی از سنت های حسنه پیامبر اکرم (ص) است که مکرراً در تمام احادیث به جا مانده از ایشان بدان تاکید داشته و بعد از ایشان نیز ائمه معصوم ( ع ) بدان تاکید داشتند و باید خانواده نیز در جهت پیروی از این سنت حسنه گام برداشته و راه را برای ازدواج جوانان در کنار مسئولین هموار کنند.

    مصیب اکبرزاده معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: برگزاری بیش از ۵۰ کارگاه مشاوره رایگان پیش از ازدواج جوانان در دوران کرونا توسط مشاوران و مدرسان دانشگاه در خراسان شمالی انجام شد.

    اکبرزاده گفت : با توجه به اینکه یکی از وظایف سازمان ورزش جوانان ارائه و برگزاری کلاس های آموزشی قبل و بعد از امر مقدس ازدواج است متاسفانه در سال جاری با وجود شیوع کرونا و محدودیت های ایجاد شده موفق به برگزاری این دوره ها به صورت حضوری غیر ممکن بوده که در نهایت با جمع بندی های صورت گرفته برگزاری آن به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی انجام پذیرفت.

    وی با اشاره به اینکه از جمله محورهای ارائه آموزش قبل از ازدواج در این سری از کلاس ها آشنایی با تفاوت بین زن و مرد،مهارت اخلاقی دوران نامزدی ، تحکیم در خانواده ،آشنایی با  احکام پیشگیری از بارداری و سقط جنین از جمله موارد مورد بحث در این گردهمایی ها بوده است.

    برگزاری۵۰کارگاه آموزشی رایگان برای ازدواج جوانان
    برگزاری۵۰کارگاه آموزشی رایگان برای ازدواج جوانان

    معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از برگزاری ۷ کارگاه آموزشی با همکاری مراکز مشاوره ازدواج جوانان در جهت رفع مشکلات سد را این نسل از جامعه نکات آموزشی را به صورت رایگان در اختیار زوجین در سال گذشته قرار دادند.

    وی با اشاره به اینکه هدف ارائه آموزش های لازم در جهت آشنایی با مسائل زَناشویی در دوران نامزدی و بعد از ازدواج جوانان است گفت با توجه به وجود ۹۵ سمن در حوزه ورزش و جوانان ۹ سمن به صورت ویژه در ارتباط با بحث ازدواج در حال فعالیت هستند که با تاسیس و فعال نمودن چهار مرکز مشاوره در مناطق محروم و ۳ سمن دیگر در حوزه ازدواج موفق به ارائه ۱۵ دوره آمموزش مجازی برای زوجین از نمونه برنامه های انجام شده توسط سازمان ورزش و جوانان در سال جاری بوده است.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *