×
×

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تاکید کرد:
اصلاح لزوم تغییر نگاه به زندانیان

  • کد نوشته: 8816
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۰
  • ۰
  • معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی بر لزوم تغییر نگاه جامعه به زندانیان اصلاح شده تاکید کرد.
    اصلاح لزوم تغییر نگاه به زندانیان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی بر لزوم تغییر نگاه جامعه به زندانیان اصلاح شده تاکید کرد.

    علی بیگ زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل امور زندان های استان، گفت: اداره کل امور زندان ها یکی از زیرمجموعه های دستگاه قوه قضائیه است که مسئولیت خطیر و بزرگ اصلاح زندانیان را بر عهده دارد.

    بیگ زاده با اشاره به همکاری آموزش و پرورش، سازمان های فنی و حرفه ای و نهضت سواد آموزشی، حوزه بهداشت و درمان با امور زندان های استان برای اصلاح زندانیان استان، افزود: با آموزش و حرفه آموزی زندان می تواند تبدیل به یک فرصت شود.

    لزوم تغییر نگاه به زندانیان اصلاح شده
    اصلاح لزوم تغییر نگاه به زندانیان

    وی با تاکید بر توجه به خانواده های زندانیان، تصریح کرد: به دستور استاندار و همکاری دستگاه قوه قضائیه طرح ولی نعمتان خاص در استان با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه خانواده های زندانیان در استان در حال اجراست.

    بیگ زاده مراقبت از زندانیان بعد از خروج آنان از زندان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: نگاه سنگین جامعه به زندانیان موجب عدم تامین نیازهای عاطفی و اجتماعی زندانیان و در نتیجه بازگشت آنان به کارهای گذشته و برگشت به زندان می شود و باید تلاش شود در جامعه این نگاه ها از بین برود.

    بر اساس این گزارش در این مراسم از زحمات مجتبی محمدی قدردانی و عبدالرحیم گرجی به عنوان سرپرست اداره کل امور زندان های استان معرفی شد.

    منبع: استانداری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *