×
×

رییس پلیس راهور تهران بزرگ
برخورد ویژه پلیس با پارک دوبل

  • کد نوشته: 8845
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۰
  • ۰
  • رییس پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد با تخلفات ساکن و به خصوص پارک دوبل در سطح معابر پایتخت خبر داد و گفت: یکی از مشکلات همیشگی که موجب اخلال در جریان ترافیک و در نتیجه نارضایتی رانندگان وسایل نقلیه است، توقف دوبله و غیرمجاز برخی از خودروها در حاشیه خیابان است که این موضوع به ویژه در ساعات پیک ترافیک مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.
    برخورد ویژه پلیس با پارک دوبل
  • تبلیغ هدفمند

    سردار محمدحسین حمیدی- رییس پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد با تخلفات ساکن و به خصوص پارک دوبل در سطح معابر پایتخت خبر داد و گفت: یکی از مشکلات همیشگی که موجب اخلال در جریان ترافیک و در نتیجه نارضایتی رانندگان وسایل نقلیه است، توقف دوبله و غیرمجاز برخی از خودروها در حاشیه خیابان است که این موضوع به ویژه در ساعات پیک ترافیک مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

    سردار محمدحسین حمیدی روز گذشته با بیان اینکه پارک دوبل و توقف غیرمجاز در حریم تقاطع‌ها این مشکلات را چند برابر کرده، افزود: در همین راستا نیز تصمیم برآن شد تا با این تخلفات به شکل ویژه برخورد شود و بر همین اساس ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر اینکه به روش‌های قبلی با این تخلف برخورد خواهند کرد، از ظرفیت دوربین‌های نظارتی و سیستم مانیتورینگ و رصدآنلاین نیز برای برخورد با تخلفات ساکن استفاده می‌کنند.

    برخورد ویژه پلیس با پارک دوبل
    برخورد ویژه پلیس با پارک دوبل

    رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با استفاده از سامانه سپهر تخلفات به صورت لحظه‌ای رصد شده و به رانندگان نیز ابلاغ می‌شود.

    سردار حمیدی در پایان گفت: لازم است رانندگان توجه داشته باشند که توقف غیرمجاز و دوبله حتی برای چند دقیقه نیز می‌تواند سبب اخلال در ترافیک شود، این موضوع در ساعات ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی( ساعات پیک ترافیک) به مراتب بیشتر است و باعث ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود.

    منبع: پلیس راهور

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *