×
×

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی
ارائه۲۶۵میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

  • کد نوشته: 11385
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
  • ۰
  • مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در نیمه نخست امسال ۲۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند.
    ارائه۲۶۵میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه   به نیازمندان
  • تبلیغ هدفمند

    مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در نیمه نخست امسال ۲۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار داشت: این میزان تسهیلات به سه هزار و ۵۰۰ نفر مددجو در بخش های مختلف اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی پرداخت شده است.

    مجید الهی راد با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۷۶ فقره تسهیلات با اعتبار ۱۳۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل صندوق امداد ولایت پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در این بین هزار و ۲۹۶ فقره آن نیز با اعتبار ۹۰ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از محل صندوق مهر ایران، ۳۰ فقره با اعتبار یک میلیارد ریال توسط بانک رسالت و باقی مانده تسهیلات نیز از دیگر منابع پرداخت شد.

    وی با اشاره به اینکه بیشتر تمرکز کمیته امداد در بخش تسهیلات مربوط به حوزه کارگشایی مددجویان است، افزود: صندوق امداد ولایت هزار و ۴۰۵ فقره با اعتبار ۷۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال را در بخش کارگشایی، ۲۶۸ فقره تسهیلات با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال در بخش مسکن و ودیعه مسکن و ۱۷۶ مورد نیز با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در بخش اشتغال پرداخت کرده است.

    ارائه۲۶۵میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان
    ارائه۲۶۵میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

    الهی راد با بیان اینکه تمامی تسهیلات اعطایی بانک رسالت در حوزه کارگشایی بوده است، افزود: صندوق مهر ایران نیز هزار و ۱۸۸ پرونده تسهیلات با ۶۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در بخش کارگشایی، ۶۷ فقره تسهیلات با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش اشتغال و ۵۴ فقره نیز در بخش ودیعه مسکن با اعتبار ۶ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت کرده است.

    بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *