×
×

رییس اداره مخابرات مانه و سملقان
ضریب۷۱.۷۸درصدی نفوذ تلفن همراه

  • کد نوشته: 11571
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۵
  • ۰
  • رییس اداره مخابرات مانه و سملقان گفت:ضریب نفوذ تلفن همراه در این شهرستان ۱۱۰ هزار نفری واقع در غرب استان خراسان شمالی ۷۱.۷۸ درصد است.
    ضریب۷۱.۷۸درصدی نفوذ تلفن همراه
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره مخابرات مانه و سملقان گفت:  ضریب نفوذ تلفن همراه در این شهرستان ۱۱۰ هزار نفری واقع در غرب استان خراسان شمالی ۷۱.۷۸ درصد است.

    حمید مزجردی مقدم روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از سایت تلفن همراه روستای زوعلیا این شهرستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۶۰۰ نفر از اهالی این روستا زیر پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت قرار گرفتند.

    وی افزود: سایت تلفن همراه زوعلیا از محل طرح ملی USO و با تلاش کارشناسان مخابرات استان نصب و به بهره برداری رسید.

     یو اس او (USO) دستورالعمل پروژه خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات است که شامل تعیین ساختار اجرایی و پیشنهاد تشکیل صندوق ایجاد و توسعه، سرویس‌های الزامی و محدوده جغرافیایی و نقاط تحت پوشش ارائه خدمات و نحوه قیمت‌گذاری ارائه خدمات و چگونگی نظارت بر فعالیت‌های مربوط است.

    وی بیان کرد: این پروژه در راستای توسعه و گسترش فناوریهای همراه و ارتباطات سیار در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی اجرا و برای نصب و راه اندازی این سایت بالغ بر ۲۰میلیارد ریال صرف و هزینه شده است.

    شهرستان مانه و سملقان ۱۳۶ روستا دارد که روستای زوعلیا در فاصله هفت کیلومتری شهرآشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *