×
×

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی
پرداخت۸۲میلیاردریال تسهیلات دربخش گردشگری

  • کد نوشته: 11817
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۸
  • ۰
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان و فعالان بخش گردشگری این استان واقع در شمال شرق کشور در نیمه نخست امسال پرداخت شد.
    پرداخت۸۲میلیاردریال تسهیلات دربخش گردشگری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان و فعالان بخش گردشگری این استان واقع در شمال شرق کشور در نیمه نخست امسال پرداخت شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط‌عمومی این اداره‌کل، حبیب یزدان‌پناه  اظهار داشت: این میزان اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی و اشتغال روستایی و عشایری به‌منظور اجرای طرح‌های گردشگری پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی یکی از مزایای توسعه گردشگری از منظر اقتصادی است، افزود: با اجرای این طرح‌ها و اعطای تسهیلات در بخش گردشگری استان برای ۱۵۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی عنوان کرد: این استان با برخورداری بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری، دو منطقه نمونه ملی و ۲۲ منطقه نمونه استانی، در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد.

    پرداخت۸۲میلیاردریال تسهیلات دربخش گردشگری
    پرداخت۸۲میلیاردریال تسهیلات دربخش گردشگری

    یزدان‌پناه با اشاره به فعالیت ۱۵۶ مرکز اقامتی و رفاهی با ظرفیت ۱۰۸۴ تخت در استان، تصریح کرد: این مراکز اقامتی و رفاهی شامل ۷ واحد هتل، ۱ آپارتمان، یک متل، ۱۱ واحد مهمان‌پذیر، ۶۵ واحد پذیرایی، ۳۲ اقامتگاه بوم‌گردی و ۳۸ خانه مسافر است.

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *