×
×

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران مراکزفرهنگی هنری

  • کد نوشته: 11909
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۹
  • ۰
  • کارگاه آموزش آشنایی با قوانین و ضوابط مالیات ویژه مدیران مراکز فرهنگی هنری برگزار گردید.
    برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران مراکزفرهنگی هنری
  • تبلیغ هدفمند

    کارگاه آموزش آشنایی با قوانین و ضوابط مالیات ویژه مدیران مراکز فرهنگی هنری برگزار گردید.

    معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزش آشنایی با قوانین و ضوابط مالیات ویژه مدیران مراکز فرهنگی و هنری استان خبر داد.

    رضا رضایی گفت: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی بیشتر مدیران با قوانین و ضوابط امور مالیاتی و جلوگیری از جرائم مالیاتی به دلیل عدم آگاهی مدیران به همت موسسه فرهنگی هنری فردای بهتر و مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه ای این اداره کل برگزار شد.

    وی افزود: با توجه به دستو العمل اصلاحی موضوع ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۱۳۹ اصلاحی قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۲۷/۱۱/۱۳۸۰ (معافیت موضوع بند (ل) ماده اصلاحی قانون بسیاری از مدیران مراکز فرهنگی در تکمیل اظهارنامه های مالیاتی مشکل داشتند که برای رفع این مشکل با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل امور مالیاتی و با حضور دو نفر از کارشناسان خبره این اداره کل این دوره آموزشی برگزار گردید.

    این کارگاه یک روزه که در محل مجتمع فرهنگی و هنری گلشن و با رعایت دستور العمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد ۴۰ نفر از مدیران مراکز فرهنگی و هنری از قبیل موسسات فرهنگی و هنری، چاپخانه ها و آموزشگاههای آزاد هنری حضور داشتند.

    نویسنده: رضا کریمی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *