×
×

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
ظرفیت۴برابری کرونانسبت به شهریور

  • کد نوشته: 12667
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۸
  • ۰
  • رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه اکنون ۹۲۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: این تعداد نسبت به ۶ مهرماه بیش از ۲ برابر و نسبت به ۶ شهریور بیش از چهار برابر است.
    ظرفیت۴برابری کرونانسبت به شهریور
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه اکنون ۹۲۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: این تعداد نسبت به ۶ مهرماه بیش از ۲ برابر و نسبت به ۶ شهریور بیش از چهار برابر است.

    «مهدی محمدی» افزود: در شبانه روز گذشته ۹۴ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۴۰ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند. 

    وی اظهار داشت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۶ هزار و ۴۶۰ بیمار مثبت بستری و ۲۰ هزار و ۹۲۵ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

    او تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته در استان را نیز ۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد چهار نفر در شهرستان کرمانشاه، ۲ نفر سرپل ذهاب، یک نفر اسلام آباد غرب، یک نفر روانسر و یک نفر در دالاهو فوت کردند.

    ظرفیت۴برابری کرونانسبت به شهریور
    ظرفیت۴برابری کرونانسبت به شهریور

    به گفته وی، از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون در مجموع ۸۳۷ نفر براثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.

    محمدی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۷ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۴۸ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

    رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه همچنین گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۶هزار و ۸۶۷ بیمار با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۵ هزار و ۱۱۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

    استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۸ بیمارستان آموزشی و غیرآموزشی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی و هفت بیمارستان غیردانشگاهی دارد که اکنون بیماران کرونایی در بیمارستان‌های «گلستان» و «فارابی» به عنوان ۲ مرکز تخصصی مداوای این بیماران بستری هستند.

    استاندار کرمانشاه نیز امروز چهارشنبه در جلسه همزمان شورای برنامه‌ریزی و مدیریت بحران استان در سرسرای شهدای استانداری از جهش آمارهای کرونایی استان به ۲۰۰ بستری و ۲۰ فوتی در شبانه‌روز خبر داد و گفت: اگر آمار بستری‌ها از هزار نفر بگذرد، مجبوریم «بیمارستان صحرایی» برپا کنیم که این یعنی تحمیل هزینه‌های گزاف به مردم و استان کرمانشاه.

    «هوشنگ بازوند» افزود: بدون اغراق باید گفت وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار حاد است کما اینکه سفر رییس قوه قضاییه به کرمانشاه که قرار بود در هفته جاری انجام شود، به دلیل همین وضعیت خطرناک به تأخیر افتاده است.

    وی با بیان اینکه ۶ شهرستان قرمز استان هم اکنون کاملا تعطیل هستند، گفت: درباره سایر شهرستان های استان نیز ۲۲ محدودیت و ممنوعیت ایجاد شده که امیدوارم با رعایت و همکاری و مردم، وضعیت شیوع کرونا در هفته های آینده بهبود پیدا کند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *