×
×

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل
جریمه۲میلیاردریالی شرکت عرضه دامی

  • کد نوشته: 12962
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۱
  • ۰
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از جریمه ۲ میلیارد ریالی مدیر یک شرکت به دلیل عرضه خارج از شبکه ذرت دامی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.
    جریمه۲میلیاردریالی شرکت عرضه دامی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از جریمه ۲ میلیارد ریالی مدیر یک شرکت به دلیل عرضه خارج از شبکه ذرت دامی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ، علی رحیمی‌آذر روز شنبه گفت: با شکایت مردمی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد عرضه خارج از شبکه از سوی یک شرکت توزیعی در شهرستان پارس‌آباد پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

    وی افزود: با بررسی‌ها مشخص شد این شرکت مقدار ۱۴۰ هزار کیلوگرم ذرت به ارزش یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال را به جای توزیع در بین دامداران منطقه، به صورت آزاد و خارج از شبکه عرضه کرده است.

    وی اظهارداشت: با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی موضوع به قید فوریت مورد رسیدگی و با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز و این شرکت متخلف شناخته شد. 

    جریمه۲میلیاردریالی شرکت عرضه دامی
    جریمه۲میلیاردریالی شرکت عرضه دامی

    او  بیان کرد: با توجه به محتویات پرونده و آخرین دفاع و سایر شواهد و قراین اتهام انتسابی محرز تشخیص و شعبه مدیر این شرکت را به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال جزای نقدی به دلیل عرضه خارج از شبکه توزیع در حق دولت و الزام به عرضه در شبکه توزیع محکوم کرد.

    وی  گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

    رحیمی‌آذر افزود: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

    وی اظهارداشت: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

    شهرستان ۱۷۷ هزار نفری پارس‌آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان واقع است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *