×
×

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی
طرح پائیزه کتاب برپایه گسترش فرهنگ کتابخوانی

  • کد نوشته: 13936
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۱
  • ۰
  • معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح پاییزه کتاب امسال، با مشارکت 4 کتابفروشی در این استان، از ۲۴ آبان آغاز می‌شد و تا پایان همین ماه ادامه دارد.
    طرح پائیزه کتاب برپایه گسترش فرهنگ کتابخوانی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح پاییزه کتاب امسال، با مشارکت ۴ کتابفروشی در این استان، از ۲۴ آبان آغاز می‌شد و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رضا رضایی گفت: طرح پاییزه کتاب از ۲۴ آبان‌ماه در استان آغاز می‌شود که در قالب آن کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی و کتاب‌های کودک و نوجوان را نسبت به دوره قبل با ۲۰ درصد افزایش از یک میلیون و پانصد هزار ریال به ۲ میلیون ریال به خریداران عرضه می‌کنند.

    معاون فرهنگی ورسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: علاقمندان می‌توانند در مدت اجرای این طرح با خرید کتاب‌های مورد نیاز خود از تخفیف ۲۰ درصدی یارانه تخصیصی که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب کتابفروشان واریز می‌شود، بهره مند شوند.

    طرح پائیزه کتاب برپایه گسترش فرهنگ کتابخوانی
    طرح پائیزه کتاب برپایه گسترش فرهنگ کتابخوانی

    رضایی کتابفروشی‌های، اندیشه سبز، حاتمی، پاتوق کتاب در شهرستان بجنورد و کتابسرای عضدی در شهرستان مانه و سملقان را از کتابفروشی‌های عضو در طرح پاییزه کتاب سال ۹۹ دانست.

    وی تصریح کرد: امید می‌رود با اجرای طرح پاییزه کتاب با پرداخت یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شده اند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها باشیم.

    معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در پاییزه کتاب ۹۹، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنلی از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

    رضایی افزود: زمان اجرای طرح پاییزه کتاب ۹۹ در استان از ۲۴ تا ۳۰ آبان همزمان با هفته کتاب خواهد بود.

    منبع: خبرگزاری کتاب

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *