×
×

رئیس پلیس فتا استان گلستان
فریب تبلیغات فروش وام رانخورید

  • کد نوشته: 14416
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۶
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان گلستان ضمن اشاره به شگرد مجرمانه آگهی فروش وام، به شهروندان توصیه کرد: فریب تبلیغات اغواکننده در فضای مجازی به خصوص کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی را نخورند.
    فریب تبلیغات فروش وام رانخورید
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان گلستان ضمن اشاره به شگرد مجرمانه آگهی فروش وام، به شهروندان توصیه کرد: فریب تبلیغات اغواکننده در فضای مجازی به خصوص کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی را نخورند.

    به گزارش بازار کسب و کار پارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ ابراهیم پرسا، رئیس پلیس فتا استان گلستان در تشریح این خبر اظهار داشت: افراد سودجو از طریق سایت‌های واسطه یا در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات فریبنده و با وعده تسهیلات بانکی با سود و نرخ بهره کم و اعطای وام فوری بدون ضامن، شهروندان را اغفال کرده و با سوءاستفاده از نیاز مردم و جلب اعتماد آن‌ها نقشه خود را عملی و از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

    فریب تبلیغات فروش وام رانخورید
    فریب تبلیغات فروش وام رانخورید

    وی افزود: متقاضیان تسهیلات مالی پس از مواجهه با این‌گونه تبلیغات در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متأسفانه اقدام به تکمیل فرم ارسال مدارک و پرداخت مبالغی پول به افراد سودجو می‌کنند.

    وی تصریح کرد: سودجویان پس از دریافت مدارک هویتی و بانکی و دریافت هزینه پرداخت تسهیلات، دیگر پاسخگوی تماس شهروندان نیستند.

    سرهنگ پرسا با اشاره به اینکه افراد کلاهبردار با در اختیار داشتن مدارک کاربران، تحت نام و عنوان آنها از افراد دیگر کلاهبرداری می‌کنند، از شهروندان خواست : از قرار دادن اطلاعات مالی و هویتی خود به افراد ناشناس پرهیز کنند و برای دریافت وام و تسهیلات به بانک‌ها و مؤسسات مالی معتبر مراجعه کنند .

    رئیس پلیس فتا استان گلستان از شهروندان خواست: ضمن جدی گرفتن هشدارهای سایبری پلیس، در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا Cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی گزارش کنند.

    منبع: پلیس فتا گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *