×
×

استاندار البرز
تحقق آرزوی۲۲ساله طالقان

  • کد نوشته: 14551
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۸
  • ۰
  • استاندار البرز گفت که امید دارم که طی تعامل کارفرما و پیمانکار پروژه و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از ۲۲ سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری راه حیاتی هشتگرد به طالقان باشیم.
    تحقق آرزوی۲۲ساله طالقان
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار البرز گفت که امید دارم که طی تعامل کارفرما و پیمانکار پروژه و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از ۲۲ سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری راه حیاتی هشتگرد به طالقان باشیم.

    عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در بازدید از روند تکمیل پروژه راه هشتگرد – طالقان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته طی یک سال اخیر روند تکمیل راه حیاتی و مهم هشتگرد – طالقان با سرعت دنبال شد، که به زودی زیر بار ترافیک می رود.

    پروژه راه اصلی طالقان- هشتگرد به طول ۴۲ کیلومتر مسیر سفر از طالقان به سمت کرج و تهران را حدود ۴۰ کیلومتر نزدیک تر کرده و به نصف می رساند.

    این پروژه تا کنون بیش از ٩٠ درصد پیشرقت فیزیکی داشته است.
    وی اضافه کمرد: رعایت حداکثر ایمنی و جدیت در تکمیل مراحل ایمن سازی جاده بسیار مورد تاکید است و تنها با اطمینان خاطر از تحقق این مهم، جاده بهره برداری می رسد که به این منظور مدیرکل راه و شهرسازی استان ماموریت ویژه ای برای نظارت بر روند تکمیل و ایمن سازی جاده دارد.

    شهبازی گفت: امروز از مسیر بازدید کردیم و تمام موارد طی گزارشی از پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت که  البته راهداری کشور مسوولیت سنگینی در اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ، نگهداری و ایجاد راهدارخانه در این مسیر دارد.
    وی با تاکید بر اینکه سلامت و ایمنی مردم از اهم امور است، گفت: امید دارم که طی تعامل کارفرما و پیمانکار پروژه و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از ۲۲ سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری از این راه حیاتی باشیم.
    استاندار البرز همچنین در بازدید از این جاده ، بر ضرورت تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز و اتخاذ تدابیر فوری برای تخریب ساخت و سازهای واقع در منابع ملی و طبیعی و تغییر غیرمجاز کاربری های زراعی و باغی به مسکونی تاکید و مسئولان مربوطه را مکلف کرد که پس از اجرای این مهم، گزارش جامعی از روند کار، ارائه دهند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *