×
×

مدیر مخابرات گلستان
شهروندان خدمات خودراغیرحضوری دریافت کنند

  • کد نوشته: 14615
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری مخابرات گلستان غلامعلی شهمرادی به مشتریان خود توصیه کرد در ایام اجرای محدودیت‌های اعمال شده در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از خدمات غیرحضوری مخابرات استفاده نمایند.
    شهروندان خدمات خودراغیرحضوری دریافت کنند
  • تبلیغ هدفمند

     به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری مخابرات گلستان غلامعلی شهمرادی به مشتریان خود توصیه کرد در ایام اجرای محدودیت‌های اعمال شده در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از خدمات غیرحضوری مخابرات استفاده نمایند.

    وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا ضروری است.

    وی افزود :در راستای تسریع در ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان و رفاه حال آنها بسیاری از خدمات و سرویس های مورد نیاز می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه تلفن ۲۰۲۰، ۲۰۲۱، ۲۰۱۱۷ اپلیکیشن ۱۱۸ و ۲۰۰۰ دریافت نمایند. 

    مدیر مخابرات گلستان افزود: ثبت نام تلفن ثابت نیز که یکی از دلایل عمده مراجعه به مخابرات از سوی مشتریان است نیز از طریق سایت شرکت مخابرات ایران و بخش” مخابرات من” قابل انجام است و موجب می شود که دیگر برای درخواست تلفن ثابت نیاز به مراجعه به مخابرات و مراکز امور مشترکین نباشد .

    شهروندان خدمات خودراغیرحضوری دریافت کنند
    شهروندان خدمات خودراغیرحضوری دریافت کنند

    وی از ایجاد سامانه سنجش سرعت و کیفیت اینترنت خبر داد و گفت هدف از ایجاد این سامانه امکان بررسی سرعت مشترکین سرویس های اشتراکی اینترنت پرسرعت است که کیفیت و سرعت دسترسی مشترکان شرکت مخابرات ایران را می آزماید و از آدرس speedtest.tci.ir برای مشترکین اینترنت و بخش مشتریان پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس  www.tci.ir نیز در دسترس است. 

     شهمرادی گفت :یکی دیگر از خدماتی که از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد،دریافت سرویس ریز مکالمات تلفن و همینطور خلاصه کارکرد تلفن ثابت می باشد.

     وی افزود: نمایش جزئیات هر تماس از طریق سرویس خلاصه کارکرد و نمایش جزئیات بیشتری مثل مشاهده شماره های هر تماس از طریق سرویس ریز مکالمات ممکن است .

    وی در پایان از تمامی مشتریان خواست تا جایی که امکان دارد از مراجعه به مراکز امور مشترکین مخابرات اجتناب کنند و از روشهای غیر حضوری استفاده کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *