×
×

رییس کمیته نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی خراسان شمالی
جذب۶۴درصدی تسهیلات کرونایی

  • کد نوشته: 14643
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۹
  • ۰
  • رییس کمیته نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی خراسان شمالی گفت: ۶۴ درصد از ۹۷۷ میلیارد ریال تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا در این استان جذب شده است.
    جذب۶۴درصدی تسهیلات کرونایی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کمیته نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی خراسان شمالی گفت: ۶۴ درصد از ۹۷۷ میلیارد ریال تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا در این استان جذب شده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا مهدی کرامتی شامگاه چهارشنبه در ستاد مدیریت استانی بیماری کرونای خراسان شمالی اظهار داشت: سهم استان از تسهیلات جامع مسکن نیز ۹۲۰ میلیارد ریال بود که ۲۹۴ میلیارد ریال آن تاکنون جذب شده است.
    وی با بیان اینکه از زمان اعمال محدودیتهای جدید روزانه ۶ گروه نظارتی، ۲ گروه اطلاع رسانی و ۲ گروه اقدام برای اعمال قانون فعالیت داشتند که با همکاری مطلوب بازار و اصناف مواجه شدند،  گفت: از ابتدای اعمال طرح محدودیت مشاغل هزار و ۱۳۴ تذکر شفاهی به افرادی که محدودیتها و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت نکردند داده شده و همچنین ۳۶۹ مورد تذکر کتبی و ۲۵ مورد پلمب نیز صورت گرفته است.

    جذب۶۴درصدی تسهیلات کرونایی
    جذب۶۴درصدی تسهیلات کرونایی

    کرامتی از تعطیلی روزبازارهای تمام شهرستانها به جز بجنورد خبر داد و اظهار داشت: در هفته جاری روزبازار بجنورد نیز به دلیل شرایط نامطلوبی که داشت، تعطیل شد.

    وی به تعطیلی ۲ مرکز تجمع و کانون فروش پرنده در بجنورد نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی بانک ها و دفاتر پیشخوان هم هنوز با ازدحام جمعیت مواجهند که به آنها نیز تذکر داده شده است.

     خراسان شمالی از اوایل مرداد در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته و در ۲ هفته گذشته شمار بیماران کووید ۱۹ در این استان به صورت نگران کننده ای افزایش یافته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *