×
×

رییس هیات قایقرانی خراسان شمالی
ارتقاء۸پله ای هیات قایقرانی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 19264
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی راضیان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش قایقرانان و تمامی دست‌اندرکاران، هیات قایقرانی استان بر اساس اعلام فدراسیون در بین استان‌های کشور، رتبه پنجم را کسب کرد و هم اکنون جزو هیات های ورزشی برتر کشور است.
    ارتقاء۸پله ای هیات قایقرانی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس هیات قایقرانی خراسان شمالی گفت: براساس ارزیابی های جدید فدارسیون قایقرانی، این هیات ورزشی در استان که پیش از این در رده سیزدهم قرار داشت امسال به رده پنجم صعود کرد.

    ارتقاء۸پله ای هیات قایقرانی خراسان شمالی

    ارتقاء۸پله ای هیات قایقرانی خراسان شمالی
    ارتقاء۸پله ای هیات قایقرانی خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی راضیان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش قایقرانان و تمامی دست‌اندرکاران، هیات قایقرانی استان بر اساس اعلام فدراسیون در بین استان‌های کشور، رتبه پنجم را کسب کرد و هم اکنون جزو هیات های ورزشی برتر کشور است.

    وی با اشاره به کسب سهمیه تیم قایقرانی استان برای حضور در لیگ برتر خاطرنشان کرد: امسال تیم قایقرانی خراسان شمالی با نام «شهرداری بجنورد» در دو بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

    راضیان با اشاره به عناوین قهرمانی قایقرانی استان، یادآورشد: این هیات در کارنامه ورزشی خود، قهرمانی و نایب قهرمانی جهان،  قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا در بخش روئینگ و دراکوت بون را دارد.

    رییس هیات قایقرانی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی جزو رشته های هزینه بر و نیازمند حامی مالی است، تصریح کرد: هم اکنون ۲۰۰ قایقران استان در این رشته ورزشی فعالیت می کنند که نیمی از ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند.

    وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در خراسان شمالی گفت: اردیبهشت سال آینده این استان میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی کشور خواهد بود.

    به گزارش ایرنا، هم اکنون کمیته‌های قایقرانی خراسان شمالی در رشته‌های دراگون بوت، کاناپولو، آب‌های آرام، رویینگ، آب‌های خروشان، استعدادیابی، داوران و مربیان و مسابقات این رشته ها نیز در شهرهای بجنورد، شیروان، فاروج، مانه و سملقان، اسفراین و جاجرم فعال است.

    خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *