×
×

موتور گلزنی عبدی و رمضانی برابر استقلال روشن می‌شود؛
شیرینی پیروزی درشهرآوردکمترازقهرمانی نیست

  • کد نوشته: 19865
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب‌کار آنلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی روز دوشنبه هفته آتی در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال برود آن هم در حالی که سرخپوشان پس از بازگشت از قطر در فینال آسیا نتوانسته اند طعم پیروزی را بچشند و در ۳ دیدار به تساوی رضایت داده‌اند. همین موضوع منجر شد تا انتقاداتی به سرخپوشان در آستانه شهرآورد وارد شود.
    شیرینی پیروزی درشهرآوردکمترازقهرمانی نیست
  • تبلیغ هدفمند

    تهران- بازار کسب‌کار آنلاین- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی اتفاق شیرینی است که پرسپولیس ۴ سال متوالی به آن رسیده اما واقعا این را می‌گویم که لذت برتری در شهرآورد پایتخت کمتر از قهرمانی نیست.

    شیرینی پیروزی درشهرآوردکمترازقهرمانی نیست

    شیرینی پیروزی درشهرآوردکمترازقهرمانی نیست
    شیرینی پیروزی درشهرآوردکمترازقهرمانی نیست

    به گزارش بازار کسب‌کار آنلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی روز دوشنبه هفته آتی در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال برود آن هم در حالی که سرخپوشان پس از بازگشت از قطر در فینال آسیا نتوانسته اند طعم پیروزی را بچشند و در ۳ دیدار به تساوی رضایت داده‌اند. همین موضوع منجر شد تا انتقاداتی به سرخپوشان در آستانه شهرآورد وارد شود. 

    سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد شرایط سرخپوشان پس از بازگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا، شهر آورد پیش رو و خاطراتش از تقابل با استقلال عنوان کرد که در زیر می‌خوانید.

    شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

     پرسپولیس روند خوب خودش را طی می‌کرد و قطار موفقیت تیم در حال طی کردن مسیر خودش بود اما مدیران قبلی کارهایی انجام دادند که رفته رفته واگن‌های این قطار جدا شود و طبیعی است که این موضوع در روند تیم تاثیر منفی ایجاد می‌کند.

    جدایی این بازیکنان مانند شجاع خلیل زاده و بشار رسن چقدر در رقم خوردن این شرایط برای پرسپولیس تاثیر داشت؟

    پرسپولیس هیچ گاه به فرد وابسته نبوده اما متاسفانه مدیران قبلی باعث شدند تا این نفرات که از بهترین‌های تیم بودند پرسپولیس را ترک کنند. از بارسلونا هم مسی و پیکه را بگیرند به طور حتم این تیم قدرت همیشگی خود را از دست می‌دهد.

    آیا این انتقادات علیه پرسپولیس از دید شما منطقی است؟

    بی انصاف نباشیم. این تیم قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران و نایب قهرمان آسیا است. مهره‌های تیم را گرفتند. پرسپولیس هنوز هم تنها تیم بدون باخت لیگ است و تنها در گلزنی کمی مشکل دارد که این مشکل نیز به زودی و از همین دیدار با استقلال حل خواهد شد.

    یکی از دلایل ناراحتی کادر فنی اتفاقاتی است که علیه این تیم در لیگ رخ می‌دهد. آیا واقعا این اتفاقات در روند پرسپولیس تاثیر داشته است؟

    قطعا. برای مثال لغو بازی با ذوب‌آهن. تیمی که ۲۰ روز بازی نداشته باشد، برای بازگشت به مسابقات نیاز به آماده سازی ویژه دارد. بازی با ذوب‌آهن را لغو کردند و پرسپولیس پس از آن در دیداری سنگینی مانند فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت. پس از آن هم در شرایط بسیار بد و در زمین گل در چمن مصنوعی با نساجی بازی کرد. در ادامه نیز ۲ دیدار سنگین برابر ذوب‌آهن و سپاهان برگزار کرد؛ طبیعی است زمانی که ۲۰ روز بازی ندارید و بعد به صورت فشرده با این برنامه سنگین مواجه می‌شوید بدن‌ها افت می‌کند. با این حال این تیم رفته رفته و از همین بازی با استقلال به شرایط ایده‌آل خواهد رسید.

    پرسپولیس در خط حمله زهردار نیست و مهاجمان گل نمی‌زنند. این موضوع چقدر می‌تواند روی پرسپولیس در شهرآورد تاثیر منفی بگذارد؟

    هم مهدی عبدی و هم آرمان رمضانی بازیکنان باکیفیتی هستند و فشار و استرس بیش از حد منجر شده تا آنها نتوانند کیفیت همیشگی خود را به نمایش بگذارند. البته به نظر من از همین بازی با استقلال موتور گلزنی آنها روشن خواهد شد و یکی از این ۲ مهاجم به استقلال گل می‌زند.

    خط دفاع پرسپولیس را چطور می‌بینید؟  

    پرسپولیس کمبود نفر دارد اما بازیکنان حال حاضر فوق‌العاده ظاهر شدند. سید جلال حسینی که  ستون اصلی تیم است و به همراه محمد حسین کنعانی زادگان سد محکمی را برابر مهاجمان استقلال درست خواهند کرد. در کنار این ترکیب محمد انصاری هم به تیم اضافه شده که حضور او نیز می‌تواند نکته بسیار مفیدی برای پرسپولیس باشد. مدافعان پرسپولیس بهترین‌های ایران هستند.

    این شهرآورد را چطور می‌بینید؟

    استقلال هم شرایط خوبی دارد و به عقیده من بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

    پیش بینی شما از نتیجه این مسابقه چیست؟

    پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به برتری می‌رسد و یا عبدی و یا رمضانی در این بازی برای پرسپولیس گل می‌زنند.

    خودتان چند دربی برای پرسپولیس بازی کردید؟

    در هفت دربی برای پرسپولیس بازی کردم و یک دربی هم محروم بودم. البته بیشتر این بازی‌ها مساوی شد.

    بهترین خاطره‌تان از دربی چه بود؟

    آن دیداری که با گل کریم باقری از فاصله بسیار دور استقلال را شکست دادیم خیلی برد شیرینی بود و خاطره خوبی برای من ساخت.

    خیلی‌ها می‌گویند برتری در شهرآورد اندازه قهرمانی لذت دارد؟ درست است؟

    اگر در یک فصل هم دربی را ببریم و هم قهرمان شویم که اتفاق شیرینی رخ داده است اما واقعا می‌گویم که لذت برد در دربی کمتر از قهرمانی نیست.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *