×
×

رئیس پلیس راه استان سمنان
کاهش٢٩درصدی تلفات جاده‌ای سمنان

  • کد نوشته: 21047
  • ۱۳۹۹-۱۰-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری عصر دوشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در ۹ ماهه سال گذشته ۲۳۲ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال ۹۹ با ۲۹ درصد کاهش به ۱۶۵ مورد رسید.
    کاهش٢٩درصدی تلفات جاده‌ای سمنان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: جان‌باختگان تصادفات در محورهای مواصلاتی استان در سه فصل گذشته از سال ٩٩ حدود ٢٩ درصد کاهش یافت.

    کاهش٢٩درصدی تلفات جاده‌ای سمنان

    کاهش٢٩درصدی تلفات جاده‌ای سمنان
    کاهش٢٩درصدی تلفات جاده‌ای سمنان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری عصر دوشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در ۹ ماهه سال گذشته ۲۳۲ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال ۹۹ با ۲۹ درصد کاهش به ۱۶۵ مورد رسید.

    وی یادآور شد : در ۹ ماهه سال ۹۸ تعداد ۲ هزار و ۲۱۸ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان سمنان مجروح شدند که این رقم در مدت مشابه سال جاری با ۲۸ درصد کاهش، یک هزار و ۵۹۱ مورد بود.

    کبیری اضافه کرد : از اول فروردین ٩٩ تاکنون ۳۴ درصد از مجموع جان باختگان برون شهری سوانح رانندگی در استان سمنان در محور جنوبی مسیر پرتردد تهران-مشهد تصادف کردند و ۵۶ نفر در این این محور جان باختند.

    وی بیان کرد ‌ : ۲۲ درصد از سوانح رانندگی منجر به فوت استان سمنان از ابتدی فروردین ۹۹ تاکنون در محور شمالی مسیر تهران-مشهد و هفت درصد در راه روستایی بوده است.

    رییس پلیس راه استان سمنان گفت : در اجرای طرح زمستانه ،پلیس راه با تمام کارکنان خود برای خدمات‌رسانی به هموطنان در تلاش است و در روزهای گذشته در جاده شاهرود-آزادشهر به دلیل سردی هوا و بارش باران و برف چهار مرتبه محور مسدود شد که در این حین پلیس راه به ۷۱ خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

    وی ادامه داد : گردنه آهوان در چند روز گذشته به دلیل بارش برف و سردی هوا، تنها ۲۰ دقیقه مسدود شد و در این دقایق باتوجه به سردی هوا، پلیس راه به ۹۰ خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

    رییس پلیس راه استان سمنان افزود : در مجموع پلیس راه استان در هفته های گذشته به ۳۲۶ خودرو در محورهای مختلف استان سمنان امدادرسانی کرد.

    رئیس پلیس راهور استان سمنان نیز در این نشست گفت: از ابتدای فروردین تا آذر ۹۹ میزان تصادفات فوتی درون شهری در استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافت.

    سرهنگ موسی بزرگی افزود: سوانح رانندگی جرحی درون شهری در استان سمنان از ابتدای فروردین تا آذر ۹۹ به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد کاهش یافت.

    وی بیان کرد : در مجموع میزان تصادفات رانندگی درون شهری در استان سمنان از ابتدای فروردین تا آذر ۹۹ به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد کاهش یافت.

    رییس پلیس راهور استان سمنان گفت : ۹۰ درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان مربوط به عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *