×
×

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی
آسمان خراسان شمالی بارانی خواهدشد

  • کد نوشته: 22913
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهری هاشمی دوین روز پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی از روز شنبه به استان، شاهد افزایش ابر و وزش باد در مناطق مختلف استان خواهیم بود.
    آسمان خراسان شمالی بارانی خواهدشد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: سامانه بارشی از اوایل هفته آتی استان را در بر می‌گیرد که سبب بارش باران خواهد شد.

    آسمان خراسان شمالی بارانی خواهدشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهری هاشمی دوین روز پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی از روز شنبه به استان، شاهد افزایش ابر و وزش باد در مناطق مختلف استان خواهیم بود. 

    وی افزود: در روز شنبه بارش ها بیشتر در مناطق شمال و شمال غرب خواهد بود و در روز یکشنبه شدت بارش ها در جنوب و شرق استان پیش بینی شده است. 

    وی گفت: با توجه رگباری بودن بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در روزهای شنبه و یکشنبه وجود دارد بنابراین به مردم توصیه می شود در نزدیک رودخانه ها توقف نداشته باشند. 

    رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی اظهار داشت: بارندگی در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی شده است. 

    هاشمی دوین خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه بارشی و خروج آن، سبب کاهش نسبی دما خواهد شد و مردم استان تا روز یکشنبه کاهش چهار تا ۶ درجه سانتیگرادی دمای هوا را تجربه می کنند. 

    وی با بیان اینکه دمای هوا تا فردا- جمعه به صورت نسبی افزایش می یابد گفت: در شبانه روز گذشته شیروان با کمینه دمای منهای ۹ درجه سانتیگراد سردترین و یکه سعود با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

    رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در این مدت کمینه دمای بجنورد منهای ۶ و بیشینه دمای آن ۱۵ درجه سانتیگراد بوده است. 

    میانگین بارندگی در خراسان شمالی ۲۴۰ میلی متر است. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *