×
×

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
جابجایی ۱۱۲هزارتن سیب زمینی و کلزا

  • کد نوشته: 4073
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۸
  • ۰
  • حمل و جابه جایی بیش از 112 هزارتن سیب زمینی و کلزا در گلستان طی 20 روز خرداد
    جابجایی  ۱۱۲هزارتن سیب زمینی و کلزا
  • تبلیغ هدفمند

    حمل و جابه جایی بیش از ۱۱۲ هزارتن سیب زمینی و کلزا در گلستان طی ۲۰ روز خرداد

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از حمل و جابه جایی ۱۱۲ هزار و ۶۰۶ تن کلزا و سیب زمینی طی ۲۰ روز اول خردادماه جاری و همزمان با فصل برداشت محصولات کشاورزی استان خبرداد.

    “ایوب میرشاهی” گفت: میزان حمل کلزا ۴۳ هزار و ۲۴۰ تن و میزان حمل سیب زمینی ۶۹ هزار و ۳۶۶ تن بوده که از طریق ۹ هزار و ۵۷۹ سفر درون و بیرون استانی حمل و جابه جا شد.

    به گفته وی، در کلزا بیشترین تناژ به میزان یک میلیون و ۲۵۳ هزارتن در داخل استان و در سیب زمینی بیشترین تناژ به میزان حدود ۷۰ هزارتن در بیرون استان جابه جا شده است.

    جابجایی ۱۱۲هزارتن سیب زمینی و کلزا
    جابجایی ۱۱۲هزارتن سیب زمینی و کلزا

    میرشاهی با اشاره به رفع مشکلات تامین کامیون برای انتقال سیب زمینی کشاورزان استان به سایر استان ها از جمله اصفهان، تهران، شیراز، اردبیل، ارومیه و تبریز، افزود: این مشکل بیشتر به دلایل همزمانی برداشت سیب زمینی با کلزا، باقلا، گندم و جو، مواجهه با اعمال محدودیت ترافیکی تعطیلی دوم تا پنجم خرداد، عدم مدیریت کشاورزان در برداشت محصول و کشت بیش از حد ظرفیت تولید استان در سال زراعی جاری بود.

    به گفته وی، براساس آمار سامانه کنترل بارنامه روزانه دوهزار دستگاه از ناوگان های باری بومی و غیربومی این محصولات را از استان بارگیری و به سایر استان های متقاضی حمل می کنند.

    میرشاهی اضافه کرد: کرایه حمل این محصولات نیز پس از بارگیری و دریافت بارنامه به رانندگان اعطا شده و طی بازدیدهای میدانی و گزارشات مکتوب؛ در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *