×
×

مدیر کل کانون خبر داد؛
آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری

  • کد نوشته: 4418
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
  • ۰
  • مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان استان گلستان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.
    آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان استان گلستان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

    محبوبه رجب‌نسب با بیان اینکه با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، از آغاز پذیرش اعضا در مراکز کانون پس از وقفه‌ای ۳ ماهه خبر داد و گفت: بنابر هماهنگی‌های انجام شده، مراکز فرهنگی هنری کانون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۵ تیر پذیرای متقاضیان حضور در کانون هستند.

    وی با اشاره به فعالیت ۱۷ مرکز ثابت، ۹ کتاب‌خانه سیار، ۲ کتاب‌خانه پستی و ۳ مرکز فراگیر برای برگزاری کارگاه‌های دوره‌ای و تخصصی با مربیان متخصص و مجرب در تابستانی سال جاری به منظور تمرین مهارت‌های زندگی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان گلستانی اعلام آمادگی کرد.

    مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان ادامه داد: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن‌های مطالعه، ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه‌گویی) دریافت می‌کنند.

    آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری
    آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری

    همچنین با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه‌مندان می‌توانند از طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.

    او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راه‌اندازی مرحله نخست سامانه مرکز مجازی کانون پرورش فکری با هدف دسترسی آسان و ایمن خانواده‌های ایرانی و همه فارسی‌زبانان دنیا از ۵ تیر ۱۳۹۹ و افتتاح رسمی آن در شهریور سال جاری خبر داد و اظهار داشت: خدمات مختلفی از سوی این مرکز ارائه خواهد شد که فعالیت‌های تابستانی آن شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است که در سه سطح دوره‌های بدون محدودیت زمانی، کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکز استانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۵ تیر با مراجعه به نشانی kpf.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

    یادآوری می‌شود مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در مراکز کانون ۵ تا ۱۵ تیر است و علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید از این تاریخ به نشانی kpf.ir و متقاضیان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ثبت‌نام کنند.

    قابل ذکر است همه روزه کودکان و نوجوانان گلستانی می‌توانند با حضور در مراکز کانون به ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی پرداخته و به انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی بپردازند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *