×
×

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان
تخصیص تسهیلات۵میلیاردتومانی برای مشاغل خانگی

  • کد نوشته: 4572
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۰
  • ۰
  • سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات امسال به طرح‌های حوزه مشاغل خانگی این استان اختصاص یافته است.
    تخصیص تسهیلات۵میلیاردتومانی برای مشاغل خانگی
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات امسال به طرح‌های حوزه مشاغل خانگی این استان اختصاص یافته است.

    ماندانا زنگنه در ارتباط با این خبر اظهارداشت: طرح‌هایی که قابلیت اجرا در حوزه مشاغل خانگی را دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌توانند از تسهیلات پیش‌بینی شده استفاده کنند.

    وی ادامه داد: همچنین اگر طرحی باشد که در قالب طرح‌های پشتیبان اختصاص پیدا کنند می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از تسهیلات پیش‌بینی شده استفاده کنند.

    تخصیص تسهیلات۵میلیاردتومانی برای مشاغل خانگی
    تخصیص تسهیلات۵میلیاردتومانی برای مشاغل خانگی

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی می‌توانند برای اقدام و کسب اطلاعات به دستگاه‌های اجرایی مربوطه مراجعه و در سامانه مشخص شده نام‌نویسی کنند.

    وی با اشاره به اهمیت توسعه مشاغل خانگی گفت: امروزه مشاغل خانگی و خرد، نقش بسیار زیادی در رفع معضل بیکاری ایفا می‌کنند و با دریافت تسهیلاتی اندک می‌توانند اشتغال گسترده‌ای را در جامعه ایجاد کنند.

    زنگنه ادامه داد: امروزه نقش مشاغل خانگی در رونق اقتصادی و تثبیت درآمد برای دهک‌های پایین اقتصادی جامعه و ایجاد فرصت‌های شغلی برای تمامی فعالان اقتصادی محرز شده و طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی را در این زمینه به مرحله اجرا گذاشته‌اند.

    زنگنه تصریح کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر و نامگذاری سال ۹۹  به نام «جهش تولید» سیاست‌ها و برنامه‌های دستگاه‌ها هم به این سو گرایش پیدا کرده که در این میان حمایت از مشاغل خانگی زمینه ساز تحقق راهبردهای اقتصادی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *