×
×

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت گلستان
توزیع مستقیم ماسک در مناطق پرتردد شهر گرگان

  • کد نوشته: 5188
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۱
  • ۰
  • حسن زاده گفت: در حال هماهنگی هستیم که بتوانیم به صورت عرضه مستقیم ماسک را در اماکن پرتردد شهر در اختیار شهروندان قرار دهیم.
    توزیع مستقیم ماسک در مناطق پرتردد شهر گرگان
  • تبلیغ هدفمند

    حسن زاده گفت: در حال هماهنگی هستیم که بتوانیم به صورت عرضه مستقیم ماسک را در اماکن پرتردد شهر در اختیار شهروندان قرار دهیم.

    درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان در ستاد کرونای شهرستان گرگان اظهار کرد: در تلاش هستیم که عرضه مستقیم ماسک در اماکن پرتردد شهر اتفاق بیفتد و با معاونت غذا و دارو، اتحادیه بهداشتی شهرستان و سازمان حمل و نقل شهرداری این هماهنگی اتفاق افتاده است.

    معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت گلستان ادامه داد: برای نحوه و تعیین قیمت و توزیع آن نیز در روزهای آینده جلسه ای برگزار می شود تا بتوانیم با قیمت مناسبت تری ماسک را به شهروندان عرضه کنیم.

    حسن زاده با بیان اینکه همچنین برای نظارت به اصناف پرخطر هماهنگی هایی اتفاق افتاده است تا با نظارت بیشتر پروتکل های بهداشتی اهتمام شود، بیان کرد: توزیع ماسک در ستاد ملی برعهده شرکت های پخش دارویی است و در تولید در کل کشور مشکلی تا هفته گذشته وجود نداشت و در گلستان نیز دو واحد در حال تولید ماسک هستند.

    توزیع مستقیم ماسک در مناطق پرتردد شهر گرگان

    وی بیان کرد: در استان ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک وجود دارد و این واحدها با فروکش کردن شیوع کرونا تولید خود را کاهش دادند و بحث تامین مواد اولیه برای تولید ماسک نیز مطرح است.

    معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت گلستان یادآور شد: در هفته گذشته از سوی معاونت صنایع پیگیری اتفاق افتاد و بنا شد بخشی از نیاز واحدهای تولیدکنند ماسک تامین شود.

    حسن زاده بیان کرد: در روزهای گذشته تقاضا سه تا چهار هزار ماسک برای برگزاری همایش، برنامه و آزمون مطرح بود و اینگونه تقاضاها مشکلاتی را در بخش عرضه ماسک در استان به وجود می آورد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *