×
×

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد :
پرداخت تسهیلات ۲۲۹۴ میلیارد تومان رونق تولید در گلستان

  • کد نوشته: 5664
  • ۱۳۹۹-۰۴-۳۱
  • ۰
  • رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه تسهیل گلستان گفت : از سال 95 و با شروع طرح رونق تولید ، تا کنون 2294 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است .
    پرداخت تسهیلات ۲۲۹۴ میلیارد تومان رونق تولید در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه تسهیل گلستان گفت : از سال ۹۵ و با شروع طرح رونق تولید ، تا کنون ۲۲۹۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است .

    حسین طلوعیان در سیصد و بیست و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان در محل سالن جلسات استانداری گلستان برگزار گردید ، اظهارداشت : از محل اعتبارات سال ۹۸ تا کنون درخواست ۴۳۰ واحد جهت اخذ ۲۵۳۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در کارگروه تسهیل مصوب شده که تعداد ۱۴۲ واحد موفق به اخذ ۵۶۳٫۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید شده اند ، که از این حیث گلستان در جایگاه هشتم کشور قرار دارد .

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز که از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است ، تا کنون درخواست ۸۳ واحد در کارگروه تصویب و جهت اخذ ۵۷۲ میلیارد تومان تسهیلات به بانکهای استان معرفی شده اند که حدود ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از این محل به ۱۸ واحد استان پرداخت شده است .

    وی با اشاره به کسب رتبه پنجم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور بیان کرد: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز که تا کنون ۲۱۲ واحد جهت اخذ ۷۲۱ میلیارد تومان تسهیلات به بانکها معرفی شده اند ، ۴۳ واحد تولیدی استان میزان ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده اند .

    پرداخت تسهیلات ۲۲۹۴ میلیارد تومان رونق تولید در گلستان
    پرداخت تسهیلات ۲۲۹۴ میلیارد تومان رونق تولید در گلستان

    طلوعیان با بیان این که شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان از جمله مهمترین اهداف و برنامه های سازمان صنعت معدن و تجارت استان می باشد ، گفت : در ۴ ماهه ابتدایی سال ۹۸ تنها ۱۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده بود که این تعداد با رشدی ۲۸۷ درصدی به ۴۶ جلسه در سه ماهه سال‌جاری رسیده است که نشاندهنده جدیت مسئولین استان در رفع مشکلات تولیدکنندگان می باشد .

    به گفته وی ، تعداد مصوبات این جلسات نیز از ۱۸۷ مصوبه در ۴ ماهه ابتدایی سال ۹۸ با رشدی ۲۵۶ درصدی به ۴۷۹ مصوبه در سالجاری رسیده است .

    گفتنی است در این جلسه مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اخذ گردید .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *