×
×

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان
کارهای اجرایی بدون پیش زمینه فرهنگی جای ندارد

  • کد نوشته: 6096
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۸
  • ۰
  • سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در جلسه با نماینده مردم گرگان و آق قلا و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کارهای اجرایی بدون پیش زمینه فرهنگی به جایی نمی رسد.
    کارهای اجرایی بدون پیش زمینه فرهنگی جای ندارد
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در جلسه با نماینده مردم گرگان و آق قلا و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کارهای اجرایی بدون پیش زمینه فرهنگی به جایی نمی رسد. 

    مهندس سید محسن حسینی در این جلسه اظهار کرد: بخشی از شبکه هایی که هنوز افتتاح نشده ، توسط بعضی تخریب می شود . این موضوع نشان می دهد، اطلاع رسانی لازم و اقدامات فرهنگی در این زمینه انجام نشده است، که دلیل عمده آن ، پیش بینی نشدن اعتبار لازم است.

    مهندس حسینی بیان کرد: طرح زهکشی بزرگی در غرب استان انجام شده ولی که در زمان سیل بزرگ سال قبل مقرر شد ، بخشی از آب سیل از این زهکش ها عبور داده شود ، برخی از اهالی مانع شدند که دلیل آن کم اطلاعی از اثرات مثبت این کار بود.

    سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان اظهار کرد: یکی از انتظارات ما این است که از محل اعتبارات طرح های عمرانی ، حداقل یک درصد به بحث فرهنگ و آموزش عمومی اختصاص داده شود  تا بتوانیم در این بخش اقدامات اطلاع رسانی وتوجیهی برای ذینفعان و مردم انجام دهیم.  

    مهندس حسینی با بیان اینکه پیشینه آب ، گذشته را به حال و آینده مرتبط می کند، افزود: اگر ما بتوانیم گذشته آب استان را جمع آوری کنیم، و در موزه تخصصی آب ، در معرض دید عموم بگذاریم ، می توانیم از داشته های قدیمی خودمان استفاده و در جهت توسعه فناوری در بخش آب واستفاده بهینه تلاش کنیم.

    کارهای اجرایی بدون پیش زمینه فرهنگی جای ندارد
    کارهای اجرایی بدون پیش زمینه فرهنگی جای ندارد

    وی با اشاره به اینکه در استان گلستان سد کرگز به قدمت ۱ هزار و ۷۰۰ سال پیش وجود دارد، گفت:  اما عموم مردم با این سد آشنا نیستند و آشنایی با آن غرور ملی را در مردم ما تقویت می کند.

    سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان اضافه کرد : ما تلاش داریم با پیگیری وتعامل با اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری گرگان ساخت موزه آب در مرکز استان را پیگیری کنیم.

    مهندس حسینی در این نشست گزارشی از وضعیت آب در استان و شهرستانهای گرگان و آق قلا ارایه کرد و بازدید نمایندگان از تاسیسات و طرحها را در پیگیری امور مفید دانست.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *