×
×

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان
تضمین دولت به بازگشت سرمایه، سرمایه گذاران بخش خصوصی

  • کد نوشته: 6143
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۹
  • ۰
  • رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: سرمایه گذارانی که در اتمام و اجرای پروژه‌های استانی مشارکت و سرمایه گذاری کنند دولت به آنها تضمین رسمی بابت بازگشت سرمایه می‌دهد.
    تضمین دولت به بازگشت سرمایه، سرمایه گذاران بخش خصوصی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: سرمایه گذارانی که در اتمام و اجرای پروژه‌های استانی مشارکت و سرمایه گذاری کنند دولت به آنها تضمین رسمی بابت بازگشت سرمایه می‌دهد.

    بهرام نصرالهی زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بانه با اشاره به نقش سرمایه گذاران بخش خصوصی در تسریع و تکمیل پروژه‌های مهم اظهار داشت: برخی پروژه‌های استانی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود.

    وی اضافه کرد: پروژه‌های مهم و ضروری استان با اعتبارات موجود به اتمام می‌رسند و تا زمانی که این طرح‌ها تکمیل نشود پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد.

    نصراللهی زاده افزود: شرایط اقتصادی کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه مناسب نیست و باید از منابع و امکانات موجود به صورت بهینه استفاده شود پس نیاز داریم از سرمایه گذاران حمایت و آنها را برای سرمایه گذاری در پروژه‌ها تشویق کنیم.

    وی در خصوص پروژه‌های  راه سازی شهرستان بانه یادآور شد: پروژه راه بانه – سیرانبند که نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارد و یکی از مسیرهای پرتردد است برای چهار خطه کردن ۲۴ کیلومتر این جاده به سرمایه گذار واگذار می‌شود.

    نصرالهی زاده تاکید کرد: در شهرستان بانه چند طرح راه سازی شامل بانه – سوته، بانه – بوئین، بانه – سیرانبند و بانه – سقز وجود دارد که اجرای آنها به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار خواهد شد لذا مسوولین در جذب این افراد تلاش کنند.

    تضمین دولت به بازگشت سرمایه، سرمایه گذاران بخش خصوصی
    تضمین دولت به بازگشت سرمایه، سرمایه گذاران بخش خصوصی

    وی گفت: زمینه برای جذب سرمایه گذاران خارجی نیز فراهم است و در صورتی که کسی برای اجرای پروژه‌های مهم سرمایه گذاری کند دولت بازگشت سرمایه آنها را تضمین خواهد کرد.

    رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج و منطقه ویژه اقتصادی بانه از مهمترین پروژه‌های اقتصادی است که از منابع استانی ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منطقه ویژه اقتصادی بانه کمک شده است.

    وی اضافه کرد: مهمترین مشکل شهرک صنعتی بانه دفع فاضلاب و ایجاد روشنایی معابر است که باید این مشکلات با همکاری سرمایه گذاران و تولیدکنندگان برطرف شود.

    نصرالهی زاده با اشاره به فعالیت پایگاه های بسیج مقاومت یادآور شد: یک درصد از اعتبارات شهرستانی به پایگاه های مقاومت بسیج اختصاص می یابد که با این اعتبارات خرید و نصب انشعابات انجام شود.

    وی سالن اجتماعات شهرداری بانه، مجتمع فرهنگی و هنری و خانه جوانان را از پروژه‌های مهم فرهنگی و هنری شهرستان عنوان کرد و افزود: بخشی از این پروژه ها با استفاده از اعتبارات دولتی و بخشی هم با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می‌شوند.

    نصراللهی زاده تاکید کرد: پروژه‌های آموزشی این شهرستان هم مهم است که باید بخشی از آنها به صورت خیر ساز و بخشی نیز لا اعتبارات دولتی تکمیل و به بهره برداری برسند.

    بهرام نصرالهی زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان روز چهارشنبه در حاشیه سفر به بانه از پروژه‌های ورزشی، فرهنگی، کشاورزی، راه سازی، منطقه ویژه اقتصادی و بازارچه سیرانبند بازدید کرد.

    شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *