×
×

فرمانده سپاه نینوا گلستان
همبستگی ملی با رویکرد انقلابی

  • کد نوشته: 1091
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع خبرنگاران گلستان در ارتباط با طرح جهاد همبستگی ملی گفت: این‌طرح با هماهنگی بسیج سازندگی با رویکرد انقلابی و ملی با نگاه حمایتی به جامعه و مردم بدون هر گونه خط کش گذاری تشکیل شده و این مهم نیست که شهروندان چه مذهب و اعتقادی دارند آنرا شده که […]

    همبستگی ملی با رویکرد انقلابی
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع خبرنگاران گلستان در ارتباط با طرح جهاد همبستگی ملی گفت: این‌طرح با هماهنگی بسیج سازندگی با رویکرد انقلابی و ملی با نگاه حمایتی به جامعه و مردم بدون هر گونه خط کش گذاری تشکیل شده و این مهم نیست که شهروندان چه مذهب و اعتقادی دارند آنرا شده که اجرای این طرح کاملا انقلابی و ملی است و هدف کمک به دولت و جامعه است .


    وی گفت سیل اخیر ۲۰ استان را درگیر خود کرد که سطح استان گلستان در سطح وسیعی قرار گرفت که موجب درگیر کردن مردم و شهروندان شد که برای مقابله و حمایت از آسیب دیدگان این بلای طبیعی با نگاه سازندگی و تشکیل جهاد همبستگی ملی به کمک دولت جهت بر طرف نمودن آلام مردم هستیم .

    معروفی گفت این طرح با مقوله سه ضلع یک مثلث تشکیل شد که هر ضلع آن به کمک شهروندان با هر توان مالی انجام می شود به نوعی است که هر صنف یا مغازه یک کالا یا هر مسجد ساخت یا تعمیر یک واحد مسکونی را در اختیار بگیرد .

    فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت مهمترین الویت خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند و مهمترین بخش مردم تازه آباد آق قلا است که یک نگاه تقریبی می باشد با توجه به این که در این مکان از همه اقوام ایران زمین ساکن هستند .

    وی ادامه داد برای پیشبرد این طرح نیاز به حمایت همه جانبه اقشار جامعه به هر نحوی داریم که در این جهاد همبستگی حضور پیدا کنند .

    وی افزود وظیفه احداث و تعمیر ۴۰۰ واحد مسکونی بر عهده سپاه نینوا گلستان قرار گرفت .

    منبع: بازار کسب و کار
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *