×
×

با هدف بهبود کیفیت آموزشی برگزار گردید:
اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در دبیرستان هجرت مزرعه

  • کد نوشته: 1122
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۶
  • ۰
  • با توجه به اهتمام جدی مدیریت دبیرستان هجرت مزرعه نسبت به اجریا طرح تحول و بر اساس اجرای برنامه های متعدد در حول این محور رحیمه کردکتولی مدیر فعال دبیرستان هجرت مزرعه کتول (متوسطه اول) موفق به کسب مقام برتر شهرستانی و ممتاز استانی در اجرای برنامه تعالی مدرسه گردید.
  • تبلیغ هدفمند

    بازار کسب و کار گلستان/ اجرای طرح های نوین و برنامه در جهت توسعه بهبود کیفیت از پیش شرط های توسعه و پیشرفت در جوامع آموزشی محسوب می شود. از آن جا که هر نهاد یا سازمانی برای رشد و بهبود مستمر ، به یک الگو نیازمند است ، آموزش و پرورش نیز به عنوان یک نهاد عظیم و اثر گذار در جامعه از این مهم مستثنی نیست و ضرورت اجرای برنامه ای که بتواند مسیر تعالی مدیریت را تعریف ، تسهیل ، تسریع و دست یافتنی کند چند برابر می شود . بدین منظور برنامه ی (( تعالی مدیریت مدرسه )) با الهام از الگوی تعالی سازمانی به منظور اجرا در سراسر کشور طراحی و تولید گردید. مدل تعالی ، نوعی ساختار مدیریتی است که با تکیه بر اصول و مفاهیم اساسی و توجه به معیار های اصلی مدیریت کیفیت جامع و سیستم خود ارزیابی موجبات پیشرفت و بهسازی مدرسه را فراهم می سازد.برنامه تعالی مدیریت مدرسه آموزش و پرورش را به سمت یک سیستم آموزشی مبتنی بر برنامه و عمل ، پاسخ گویی بیشتر و توجه به نیاز های جامعه سوق خواهد داد . اجرای دقیق خود ارزیابی و ارزیابی بیرونی بر اساس تعاریف و شاخص های تعیین شده ، به مدیریت مدرسه فرصت می دهد با بهره گیری از یک سیستم هوشمند و کار آمد شناسایی و به کارگیری مطلوب منابع و ظرفیت های موجود ، بهبود مستمر و تعالی فرآیند آموزشی تربیتی مدرسه را ممکن سازد. بدین ترتیب تمامی فرآیندهای مدیریت در مسیر تحول قرار گرفته و تفکر بهبود مستمر به عنوان یک اصل و ارزش در مدارس نهادینه می شود .

    در راستای اجرای طرح تعالی دبیرستان هجرت مزرعه نیز با تدوین برنامه ای در این مسیر گام برداشته که رضایت دانش آموزان ، والدین و مدیران شهرستانی را در پی داشته است .

    با توجه به اهتمام جدی مدیریت دبیرستان هجرت مزرعه نسبت به اجریا طرح تحول و بر اساس اجرای برنامه های متعدد در حول این محور رحیمه کردکتولی مدیر فعال دبیرستان هجرت مزرعه کتول (متوسطه اول) موفق به کسب مقام برتر شهرستانی و ممتاز استانی در اجرای برنامه تعالی مدرسه گردید. در این بین معلمان و دانش آموزان این مدرسه نیز همگام با برنامه های طرح تعالی موفق به کسب افتخاراتی شدند که بخشی از آن به شرح زیر است:

    ملیحه محمدی دبیر علوم تجربی دبیرستان هجرت مزرعه کتول کسب رتبه اول استانی در طراحی سوال پایه هفتم ،  زینب مهرگان دبیر زبان خارجه دبیرستان هجرت مزرعه کتول کسب مقام برتر استانی در طراحی سوال پایه نهم و کسب مقام دوم در جشنواره نوآوری در تدریس ،  فاطمه درمحمدی دبیر مطالعات اجتماعی دبیرستان هجرت مزرعه کتول کسب رتبه اول شهرستانی در مقاله پرسش مهر فاطمه اعظمی دانش آموز عزیز دبیرستان هجرت مزرعه کتول کسب مقام دوم استانی مسابقات فرهنگی هنری،انشای نماز،  ملیکا سوخته سرایی کسب مقام اول مسابقات والیبال بین مدارس و مقام سوم در مسابقات جام رمضان ، المپیاد نوجوانان و نونهالان

    و …

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *