×
×

واکسن کرونابانام کوثرساخت ایران

  • کد نوشته: 15805
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۰
  • ۰
  • دشمن در این روزهای کرونای که شاهد پیشرفت و برتری ایران نسبت به کشف و شناسایی واکسن کرونا توسط متخصصان و دانشمندان ایرانی است احساس و ضعف از خود نشان داده و در یک حرکت نابخرادنه اقدام به ترور دانشمندی نمودند که مراحل پایانی واکسن کرونا را آزمایش می کرد.
    واکسن کرونابانام کوثرساخت ایران
  • تبلیغ هدفمند

    دشمن در این روزهای کرونای که شاهد پیشرفت و برتری ایران نسبت به کشف و شناسایی واکسن کرونا توسط متخصصان و دانشمندان ایرانی است احساس و ضعف از خود نشان داده و در یک حرکت نابخرادنه اقدام به ترور دانشمندی نمودند که مراحل پایانی واکسن کرونا را آزمایش می کرد.

    واکسنی که قطعا اگر ایران آن را بسازد دیگر نیاز به خرید واکسن ها تقلبی که بیشتر برای آزمایش روی انسان های آسیایی مخصوصا مسلمانان توسط کشورهای به ظاهر تمدن یافته و پیشرفته نبود .

    هر چند دشمن نمی داند و یا نخواسته پیام تاریخی امام خمینی را درک کند که هرچه بکشید قوی تر خواهیم شد و اینکه مطمئن باشد به جای نفر چندین نفر سبز خواهند کرد.

    واکسن کرونابانام کوثرساخت ایران
    واکسن کرونابانام کوثرساخت ایران

    و حال منتظریم که در روزهای آینده با اعلام ساخت واکسن ایرانی به دست دانشمندان ایرانی هستیم.
    واکسنی که در بخشی از صحبت های شهید فخری زاده با نام مبارک کوثر که یکی از القاب فاطمه زهرا(س) به دست غیور مردان ایرانی ساخته شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

    این دانشمند ایرانی همچنین قبل از شهادتش از مراحل پایانی واکسن کرونا سخن گفته بود و منتظرگرفتن تائیدیه های پایانی بودند که دشمنان کور دل این انقلاب نتوانستند این موفقیت را درک کنند و دست به یک اقدام احمقانه د یگر زدند شاید به خیالشان مانع از رونمایی این پیشرفت باشند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *