×
×

نماینده ولی فقیه
ناجا از کف خیابان تا مرزهای آبی و خاکی حضور فعال دارد

  • کد نوشته: 1661
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۳
  • ۰
  • گروه استان ها- گلستان- نماینده ولی فقیه در استان، گفت: ناجا از کف خیابان تا مرزهای آبی و خاکی حضور فعال دارد.  ، آیت الله “سیدکاظم نورمفیدی” در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: پلیس در راه تامین نظم و امنیت و حفظ ارزش ها بیش از […]

  • تبلیغ هدفمند

    گروه استان ها- گلستان- نماینده ولی فقیه در استان، گفت: ناجا از کف خیابان تا مرزهای آبی و خاکی حضور فعال دارد. 

    ، آیت الله “سیدکاظم نورمفیدی” در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: پلیس در راه تامین نظم و امنیت و حفظ ارزش ها بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده که حقیقتا سرمایه عظیم برای این سازمان خدوم است.

    امام جمعه گرگان بابیان اینکه جمهوری اسلامی امروز مستقل ترین کشور دنیاست، گفت: اقتدار، امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا و رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

    نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: نیروی انتظامی از کف خیابان تا مرزهای آبی و خاکی بی وقفه تلاش می کند لذا همگان باید در حد توان به این نیروی زحمتکش و مجاهد کمک کنند.

    آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه ناجا کار بسیار بزرگ و مهمی در سطح کشور انجام می دهد، خاطرنشان کرد: انگیزه های مادی به تنهایی پاسخگوی این مجاهدت ها نبوده و ماموران پلیس با نیت الهی و پاداش اخروی برای امنیت مردم تلاش می کنند.

    وی امنیت را از مهمترین نعمات الهی برشمرد و بیان داشت: بر اساس آموزه های قرآن کریم تا زمانی که مشغول خدمت رسانی به مردم باشیم خدای متعال پشتیبان مان خواهد بود.

    نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به عملکرد خوب ناجا در سال های اخیر، تاکید کرد: جایگاه نیروی انتظامی در انقلاب اسلامی باید طوری باشد که مردم همواره یار و یاور آن بوده و به پلیس اعتماد کامل داشته باشند.

    آیت الله نورمفیدی با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه، گفت: انتظار مردم و مسئولان از ناجا رفتار مهربانانه با مردم قانونمدار و برخورد قاطعانه با مجرمان است.

    امام جمعه گرگان با بیان اینکه هوشمندی و امین بودن از مهمترین ویژگی های پلیس اسلامی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام وجود در راه نیل به قله های کمال، تامین امنیت مردم و حفظ ارزش ها در حال حرکت است لذا همه دستگاه ها باید پشتیبان این نیروی خدوم باشند.#

    نویسنده: پلیس
    منبع: پلیس
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *