×
×

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد؛
اعزام ۲۰ خادم گلستانی به مرز مهران/ توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم توسط موکب امامزادگان

  • کد نوشته: 1722
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۹
  • ۰
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در موکب امامزادگان بیش از ۱۵۰ خادم فعالیت می کنند که از این تعداد حدود ۲۰ نفر گلستانی هستند. حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با بازار کسب و کار اظهار کرد: موکب  آستان مقدس امامزادگان با همکاری استانداری ایلام و استان هایی چون گلستان، گیلان، […]

    اعزام  ۲۰ خادم گلستانی به مرز مهران/ توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم توسط موکب امامزادگان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در موکب امامزادگان بیش از ۱۵۰ خادم فعالیت می کنند که از این تعداد حدود ۲۰ نفر گلستانی هستند.

    حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با بازار کسب و کار اظهار کرد: موکب  آستان مقدس امامزادگان با همکاری استانداری ایلام و استان هایی چون گلستان، گیلان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و سمنان در مرز مهران مستقر است.

    وی با اشاره به اینکه در این موکب بیش از ۱۵۰ خادم به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند، افزود: از این تعداد حدود۲۰ نفر از خادمین گلستانی هستند که این داوطلبان با تخصص های مختلف خدمت رسانی می کنند.

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم توسط خادمین داوطلب در بین زائران پیاده حرم حسینی(ع) توزیع می شود.

     وی خاطرنشان کرد: اسکان، آب رسانی، خیمه فرهنگی، پاسخگویی به سوالات و مسائل شرعی و توزیع اقلام فرهنگی و همچنین کاروان پزشکی و آمبولانس اورژانس از دیگر خدماتی است که در موکب آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه ارائه میگردد.

    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *