×
×

رییس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی
دعوت۹کوراش‌کارخراسان شمالی به اردوی تیم ملی

  • کد نوشته: 18105
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین کوروش خسرویار اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا این اولین اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی است که با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ۱۳ دیماه و با حضور ۳۴ کوراشکار آغاز خواهد شد.
    دعوت۹کوراش‌کارخراسان شمالی به اردوی تیم ملی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی در ارتباط با جزئیات این خبر اعلام کرد: ۹ کوراش‌کار استان به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۱ تایلند فراخوانده شدند.

    دعوت۹کوراش‌کارخراسان شمالی به اردوی تیم ملی

    دعوت۹کوراش‌کارخراسان شمالی به اردوی تیم ملی
    دعوت۹کوراش‌کارخراسان شمالی به اردوی تیم ملی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین کوروش خسرویار اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا این اولین اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی است که با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ۱۳ دیماه و با حضور ۳۴ کوراشکار آغاز خواهد شد.

    دبیر انجمن کوراش افزود: افراد دعوت شده به تیم ملی نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور و مقام آوران مسابقات جهانی کوراش کره جنوبی در سال گذشته هستند.

    وی با اشاره به انتخاب نهایی ۱۵ نفر از بین ۳۴ کوراشکار حاضر در اردوی تیم ملی، گفت: با رعایت تمامی دستورالمل های بهداشتی و شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور ۳۴ ورزشکار دعوت شده مسابقه انتخابی برگزار خواهد شد و مرحله دوم اردوی تیم ملی نیز از اول بهمن آغاز می شود.

    خسرویار افزود: بعد از این اردو نیز مسابقات مدعیان تیم ملی را برای کسانی که به هر دلیلی در مسابقات جهانی پارسال قادر به حضور نبودند، برگزار خواهیم کرد تا شانس مجددی برای حضور آنها در تیم ملی وجود داشته باشد.

    وی با اشاره به لغو مسابقات کوراش قهرمانی بانوان کشور در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: در ۲۳ بهمن امسال این مسابقات در چهار وزن برگزار می شود تا کوراشکاران تیم ملی بانوان نیز برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ تایلند انتخاب و آماده شوند.

    خراسان شمالی هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته کوراش و جودو دارد و ۲۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب ۴۱ هیات ورزشی در این استان فعالیت دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *