×
×

معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
همه با هم برای اشتغال

  • کد نوشته: 51058
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۲
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ دکتر محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان شمالی گفت: اقدامات و عملکرد دولت با تبیین مدیران درمراسمات مختلف می تواند باعث تنویر افکار عمومی و رضایتمندی اقشار مختلف گردد.
    همه با هم برای اشتغال
  • تبلیغ هدفمند
    معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به خراسان شمالی و نشست صمیمی با مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی عضو شورای هماهنگی وزارت متبوع در این استان ایجاد اشتغال، تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و امیدآفرینی در بین مردم را مهمترین اولویت و سیاست وزارت مردم برشمرد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ دکتر محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان شمالی گفت: اقدامات و عملکرد دولت با تبیین مدیران درمراسمات مختلف می تواند باعث تنویر افکار عمومی و رضایتمندی اقشار مختلف گردد.

    وی تصریح کرد: تکلیف همه مدیران از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) این است که هرکسی که مخاطب دارد باید در خصوص خدمات و عملکرد مثبت تبیین کند و این تلاش برای افزایش مشارکت در جامعه امری ضروری است.

    کریمی بیرانوند همچنین اظهار داشت: خوشبختانه گستره فعالیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای وسعت زیادی است و می توان از هرنظر خدمت رسانی به مردم انجام داد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *