×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی
افزایش۶۶درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان

  • کد نوشته: 18402
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد نسبت به مشارکت صورت گرفته مردمی اظهار داشت: کمک و حمایتی که به نیازمندان طی بازه زمانی فوق از سوی نیکوکاران و مردم استان ۸۳۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال بوده است که رقم فوق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بود.
    افزایش۶۶درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در خصوص جزئیات این خبر گفت: در ۹ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمک‌های مردمی به نیازمندان با رشد ۶۶ درصد روبرو بوده است.

    افزایش۶۶درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان

    افزایش۶۶درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان
    افزایش۶۶درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد نسبت به مشارکت صورت گرفته مردمی اظهار داشت: کمک و حمایتی که به نیازمندان طی بازه زمانی فوق از سوی نیکوکاران و مردم استان ۸۳۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال بوده است که رقم فوق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بود.

    وی در ادامه افزود: از این میزان کمک های مردمی، ۳۶۶ میلیارد ریال توسط بیش از ۱۰۰ مرکز نیکوکاری استان جمع آوری شده است.

    وی در ادامه اشاره به کمک های طرح ایتام داشت و خاطرنشان کرد: در این بخش نیز ۶۱ درصد رشد داشته است، که از این میزان ۲۲۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال در بخش طرح اکرام ایتام جمع آوری شده است که این رقم در مشابه پارسال ۱۴۰ میلیارد ریال بوده است.

    الهی راد ادامه داد و گفت: در بخش زکات ۱۸۵ میلیارد ریال و در بخش صدقات نیز ۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.

    گفتنی است که بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    لازم به ذکر است که این استان با جمعیت ۸۶۳ هزار نفری ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند. که خراسان شمالی از لحاظ میزان سرانه درآمد خانوار، در ردیف استانهای پائین کشور قرار دارد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *