×
×

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی
رشد۵۰۰درصدی در جذب قرص ماندگار

  • کد نوشته: 51203
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین الهی راد در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر از رشد ۵۰۰ درصدی در جذب قرص ماندگار در ۹ ماهه ابتدای سال جاری در استان داد.
    رشد۵۰۰درصدی در جذب قرص ماندگار
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با توجه به تولید ۹۵ هزار کد کیو توسط این نهاد پرداخت های مردم استان از طریق این کد را حاصل مناسبی ندانست و این عدم حاصل مناسب را نتیجه عدم اطلاع مردم از این طرح اعلام نمود.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین الهی راد در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر از رشد ۵۰۰ درصدی در جذب قرص ماندگار در ۹ ماهه ابتدای سال جاری در استان داد.

    وی کمک مردم استان در صدقات و کمک به ایتام را ۲۲۶ میلیارد تومان اعلام نمود.

    وی از اعطای ۴ هزار و۲۵۵ فقره تسهیلات به ارزش ۸۶ میلیارد تومان توسط صندوق امداد ولایت خبر داد.

    الهی راد از افزایش ثبت درخواست های توسط مددجویان در سامانه هوشمند امداد در آذر ماه سال جاری نسبت به ۸ ماهه ابتدای سال خبر داد و بیان داشت در ۹ ماهه امسال ۸۱هزار و۴۵۰ درخواست در سامانه امداد هوشمند ثبت شده است .

    وی تعداد درخواست های ثبت شده توسط مددجویان در ۸ ماهه ابتدای سال را ۲۹ و نیم درصد و در آذر ماه را ۴۵ درصد عنوان نمود.

    مدیر کل کمیته امداد استان اجرای طرح اردوی الکفیل در استان را موفقیت آمیز دانست و گفت: ۴هزار و سیصد خدمت در این طرح در استان انجام شد که ۱۲۵۰ نفر ویزیت و ۱۰۰۰ هزار نفر عینک رایگان دریافت نمودند.

    وی پوشش جمعیت تحت پوشش این نهاد در استان را ۱۰۴هزار و ۸۶ نفر معادل ۲۱ درصد خانوار استان و ۱۲درصد نفرات استان اعلام و اظهار کرد: ۳۳ درصد این جمعیت را مردان و ۶۷ درصد را خانم ها و معادل ۷۰ درصد جامعه روستایی و ۳۰ درصد جامعه شهری استان را تشکیل می دهد.

    الهی راد تعداد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد را ۲۶ هزار و۹۸۷ نفر اعلام نمود.

    وی از افزایش ۳۰ درصدی سرانه مستمری مددجویان برای سال آینده خبر داد و گفت: در سال جاری با افزایش ۴۰ درصدی سرانه یک‌ نفره مستمری ۷۷۰ هزار تومان دو نفر یک میلیون ۹۰ هزار تومان سه نفره ۱میلیون ۵۲۵ هزار تومان ۴ نفره ۱میلبون ۹۶۰هزار تومان ۵ نفره و بالاتر هم ۲میلیون ۴۱۰ هزار تومان می باشد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *