×
×

در گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛
کشت ۲۰۰ اصله نهال در پارک جنگلی النگدره

  • کد نوشته: 1886
  • ۱۳۹۸-۰۹-۰۹
  • ۰
  • 200 اصله نهال توسط کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در پارک جنگلی النگدره گرگان کشت شد.
    کشت ۲۰۰ اصله نهال در پارک جنگلی النگدره
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، همزمان با هفته بسیج، همایش پیاده ‌روی کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان با حضور معاون امورجنگل و رئیس یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان در پارک جنگلی النگدره برگزار شد.

    شرکت کنندگان مسیر النگدره و پل طبیعت را طی کرده و در محل نشان گذاری شده به کاشت نهال با حضور کارشناسان مربوطه پرداختند.
    در این مراسم علی اصغر نکویی با بیان اینکه درختکاری و طبیعت سرسبز از نگاه قرآن از جایگاه ممتازی برخوردار است، اظهار کرد: با تو به اهمیت این موضوع باید گام های اساسی در این راستا برداشته شود.
    وی از کشت ۲۰۰ درخت از نوع بلوط و انجیلی توسط نیروهای منابع طبیعی در پارک جنگلی النگدره گرگان خبر داد و افزود: این کار در راستای اجرایی شدن طرح «نجات سبز» صورت گرفت.

    در ادامه معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: هدف از برگزاری این پیاده روی، کاشت نهال ادای دین به شهدای منابع طبیعی و اشاعه فرهنگ درختکاری می باشد.
    وی ادامه داد: ترویج فرهنگ درختکاری در بین اقشار مختلف مردم تاثیر مثبت و بسزایی داشته که علاوه بر حفظ منابع طبیعی میراث ماندگاری برای آیندگان به یادگار خواهد گذاشت.
    گفتنی است بازدید از خانواده جانباز شهید صادقی از کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از دیگر برنامه های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان بود که به مناسبت هفته بسیج انجام شد.

    نویسنده: فائزه نوچمنی
    منبع: بازار کسب و کار
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *