×
×

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تخصیص سهمیه سوخت سواری های عمومی بین شهری براساس پیمایش سفر

  • کد نوشته: 1983
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۷
  • ۰
  • رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: بنابرابلاغ سازمان مرکزی، از این پس، سهمیه سوخت ناوگان سواری کرایه بین شهری به ناوگانی تخصیص می یابد که صورت وضعیت مسافری آنها دارای کدرهگیری باشد. “قربانعلی روحی” گفت: به همین دلیل به شرکت ها، رانندگان و […]

    تخصیص سهمیه سوخت سواری های عمومی بین شهری براساس پیمایش سفر
  • تبلیغ هدفمند
    رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: بنابرابلاغ سازمان مرکزی، از این پس، سهمیه سوخت ناوگان سواری کرایه بین شهری به ناوگانی تخصیص می یابد که صورت وضعیت مسافری آنها دارای کدرهگیری باشد.

    “قربانعلی روحی” گفت: به همین دلیل به شرکت ها، رانندگان و موسسات ذیربط اعلام می شود که استفاده از اوراق صورت وضعیت مسافری (دارای کد رهگیری) در کلیه مسیرهای بین شهری ضروری می باشد.

    به گفته وی، میزان سوختی که در بهمن ماه امسال به ناوگان سواری تعلق می گیرد براساس اطلاعات عملکرد و صورت وضعیت های صادره در دی ماه خواهد بود.

    روحی ادامه داد: در گلستان ۶۵۰ دستگاه ناوگان مسافربری سواری پلاک کرایه عمومی در مسیرهای بین شهری فعالیت دارند که به ناوگان تک سوز۷۵۰ لیتر و ناوگان دوگانه سوز ۴۰۰ لیتر سهمیه ماهانه اختصاص می یابد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *