×
×

رئیس پلیس فتا گلستان
پسری که حساب بانکی پدرراخالی کرد

  • کد نوشته: 20337
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ ابراهيم پرسا، رئیس پلیس فتا استان گلستان در تشریح این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند گرگانی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.
    پسری که حساب بانکی پدرراخالی کرد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان گلستان از شناسایی و دستگیری متهمی خبر داد که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی پدرش کرده بود.

    پسری که حساب بانکی پدرراخالی کرد

    پسری که حساب بانکی پدرراخالی کرد
    پسری که حساب بانکی پدرراخالی کرد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ ابراهیم پرسا، رئیس پلیس فتا استان گلستان در تشریح این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند گرگانی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

    وی افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مبلغ ۱۲۶ میلیون ریال طی چندین مرحله از حساب بانکی شاکی برداشت غیرمجاز صورت گرفته است.

    این مقام مسئول گفت: با تکمیل تحقیقات صورت گرفته، متهم که فرزند شاکی پرونده بود مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی به اداره پلیس احضار شد و از اقدام مجرمانه خود اظهار ندامت کرد وعنوان داشت که مبالغ برداشت ‌شده از حساب پدرش را در یک بازی رایانه‌ای استفاده کرده و قصد ارتقاء اکانت بازی خود را داشته است.

    این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی با حضور در پلیس فتا و پس از ابراز ندامت فرزندش خواهان مختومه شدن پرونده شد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

    سرهنگ پرسا تصریح کرد: شهروندان می‌بایست کارت‌بانکی، رمز شخصی و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و مراقب اطلاعات خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما درمیان بگذارید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *