×
×

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان
استقرارپایگاههای حامی‌یابی در شب‌های‌ قدر

  • کد نوشته: 52543
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازارکسب کارآنلاین؛ عیسی بابایی در این باره اظهار کرد: دراین سری از جهیزیه ۵ قلم کالای اساسی شامل( اجاق گاز،لباسشویی،جاروبرقی،تلویزیون و یخچال به ارزش ۲۰ میلیارد تومان اهداء گردید...
    استقرارپایگاههای حامی‌یابی در شب‌های‌ قدر
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: همزمان با هفته اطعام و اکرام ایتام ۴۰۰ سری جهیزیه باحضور سیدعلی مهاجر معاون محترم سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار گلستان به نوعروسان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

    به گزارش خبرنگار بازارکسب کارآنلاین؛ عیسی بابایی در این باره اظهار کرد: دراین سری از جهیزیه ۵ قلم کالای اساسی شامل( اجاق گاز،لباسشویی،جاروبرقی،تلویزیون و یخچال به ارزش ۲۰ میلیارد تومان اهداء گردید.

    وی گفت: پنچ قلم کالای اساسی که مطرح شد که شامل بیش از ۲۰۰۰ سری کالا بوده به نوعروسان تحت حمایت استان در سال گذشته اهداء گردید.

    وی در ادامه از استقرار پایگاههای حامی یابی در لیالی قدر گفت و ادامه داد: کمیته امداد با تاسی از ابوالایتام حضرت علی ( ع) نسبت به استقرار پایگاههای جذب حامی اکرام ایتام در مساجد،تکایا ، مصلی های نمازجمعه و مکانهایی که مراسم احیاء در سطح استان برگزار میشود را برنامه ریزی کرده است.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان در ادامه افزود: خیرین،نیکوکاران محترم میتوانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزارتومان ماهیانه، حمایت معنوی خود را از فرزندان ایتام محسنین اعلام نمایند.

    بابایی به اشاره به مراجعه حضوری در پایگاههای مسقر در سطح استان،تصریح کرد: آن دسته از خیرین که امکان حضور درپایگاههای شب های احیاء را ندارند،می توانند ازطریق کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* و یا ورود به سایت emdad.ekram.ir و یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و یا واریز نقدی به شماره کارت ۰۲۳۶_۹۹۹۷_۹۹۱۸_۶۰۳۷ در طرح حمایت از فرزندان معنوی استان مشارکت نمایند.

    بیش از ۱۱ هزار فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *