×
×

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد
کارنامه سیاه سارق سابقه داربا۱۵فقره سرقت لوازم وقطعات خودرو

  • کد نوشته: 22193
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد گل محمدزاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: عوامل گشت انتظامی کلانتری 14 ولایت در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را که در حال بازکردن و تخریب درب یک خودرو بود را مشاهده و بلافاصله با سرعت وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
    کارنامه سیاه سارق سابقه داربا۱۵فقره سرقت لوازم وقطعات خودرو
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سارق سابقه دار با ۱۵ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد.

    کارنامه سیاه سارق سابقه داربا۱۵فقره سرقت لوازم وقطعات خودرو

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد گل محمدزاده” با اعلام جزئیات این خبر گفت: عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۴ ولایت در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را که در حال بازکردن و تخریب درب یک خودرو بود را مشاهده و بلافاصله با سرعت وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

    وی با اشاره به اینکه متهم بعد از انتقال به کلانتری در بازجویی های انجام شده به ۱۵ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در سطح شهر بجنورد اعتراف کرد، افزود: در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در نتیجه راهی زندان شد.

    سرهنگ گل محمدزاده با تاکید بر اینکه پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه به راحتی جولان دهند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع و یا مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *