×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
کلاهبرداری۱۰میلیاردی با وعده ازدواج

  • کد نوشته: 22207
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم با وعده دروغین ازدواج از خانواده شاکی مبلغ قابل توجهی را کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    کلاهبرداری۱۰میلیاردی با وعده ازدواج
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

    کلاهبرداری ۱۰میلیاردی باوعده ازدواج


    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم با وعده دروغین ازدواج از خانواده شاکی مبلغ قابل توجهی را کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


    وی افزود: متهم با اعلام اینکه قصد سرمایه گذاری و سود دهی بیشتر در بازار را دارد، خانواده مالباخته را وسوسه و در نتیجه موفق می شود تا از آنان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را کلاهبرداری کند.


    سردار مظاهری با بیان اینکه شاکی بعد از تحقیقات مستمر متوجه می شود که این فرد نه تنها مجرد نبوده بلکه فرزند نیز دارد، تصریح کرد: متهم که در نهایت با جعل یک شناسنامه قصد کلاهبرداری بیشتر از این خانواده را داشت، بعد از شناسایی محل حضورش توسط کارآگاهان، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می شود.

    وی با اشاره به اینکه متهم به جعل یک جلد شناسنامه و همچنین کلاهبرداری مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از خانواده شاکی اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب راهی زندان شد.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه کلاهبرداران و شیادان همواره با وعده ها و ترفند های متعدد و توخالی، به دنبال طعمه می گردند، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در مقابل مجرمان ایستاده ولی لازم است تا خود شهروندان نیز با بالابردن سطح آگاهی خود از بروز اینگونه جرائم پیشگیری کرده و در صورت اطلاع و یا حتی مواجه با موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *