×
×

سفیر چین
تقویت دوستی ایران وچین همراه باجشنواره اقوام گلستان

  • کد نوشته: 22273
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین "چانگ هوای" روز جمعه با حضور مجازی در چهاردهمین جشنواره مجازی بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌ زمین در گرگان اظهار داشت: امسال سفارت چین در تهران با همکاری بخش‌های ذیربط ایران مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی را برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد روابط بین ۲ کشور برگزار می‌کند.
    تقویت دوستی ایران وچین همراه باجشنواره اقوام گلستان
  • تبلیغ هدفمند

     سفیر چین در ایران گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی اقوام ایران زمین ضمن افزایش آگاهی مردم چین از فرهنگ ایرانی و تقویت درک متقابل بین ۲ ملت، دوستی دو کشور را تقویت می‌کند.

    تقویت دوستی ایران وچین همراه باجشنواره اقوام گلستان

    تقویت دوستی ایران وچین همراه باجشنواره اقوام گلستان
    تقویت دوستی ایران وچین همراه باجشنواره اقوام گلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین “چانگ هوای” روز جمعه با حضور مجازی در چهاردهمین جشنواره مجازی بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌ زمین در گرگان اظهار داشت: امسال سفارت چین در تهران با همکاری بخش‌های ذیربط ایران مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی را برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد روابط بین ۲ کشور برگزار می‌کند.

    وی با اشاره به حضور سال گذشته خود در جشنواره اقوام گلستان گفت: با مشاهده نمایشگاه‌ سال قبل و نمایش جلوه های رنگارنگ اقوام این استان تمایل داشتم دوستانم در چین را از این ظرفیت آگاه کنم که برگزاری مجازی این جشنواره آرزوی من را برآورده کرد.

    چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین شب گذشته با حضور جمعی از مهمانان خارجی و داخلی و مسوولان استان گلستان در گرگان کار خود را آغاز کرد.

    چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران‌زمین تا ۱۲ بهمن‌ماه جاری برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پرتال www.gcth.ir برنامه زنده را از طریق آپارات و اینستاگرام در ساعت ۲۱ الی ۲۲:۳۰ و بخش‌های دیگر این رویداد را در طول شبانه‌روز مشاهده کنند.

    در افتتاحیه جشنواره اقوام ایران زمین که با حضور فیزیکی یا مجازی مهمانان داخلی و خارجی در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد؛ هادی حق شناس استاندار گلستان و غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند. 

    گلستان با ۱.۹ میلیون نفر جمعیت بدلیل تنوع اقلیمی و تکثر جمعیتی مرکب از اقوام، مذاهب و نژادهای مختلف به نگارستان ایران معروف است از همین روی دبیرخانه دائم جشنواره اقوام ایرانی در مرکز این استان شهر گرگان مستقر و فعالیت دارد. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *