×
×

استاندار خراسان شمالی
آغازافتتاح۵۹هزارمیلیاردریال طرح در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 22554
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار محمدعلی شجاعی در آیین گرامیداشت۱۲ بهمن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در حالت سلامت محور و در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی افتتاح این پروژه ها و بسیاری دیگر از طرح های ملی در استان انجام می شود که همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با تحریم ها هستیم این در حالی است که تا بدین لحظه هیچ قطعه ای وارد کشور نمی شود.
    آغازافتتاح۵۹هزارمیلیاردریال طرح در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی در آستانه جشن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان در استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر از روز – یکشنبه ٨٨۵ طرح با اعتبار۵۹ هزار میلیارد ریال اعتبارآغاز شد.

    آغازافتتاح۵۹هزارمیلیاردریال طرح در خراسان شمالی

    آغازافتتاح۵۹هزارمیلیاردریال طرح در خراسان شمالی
    آغازافتتاح۵۹هزارمیلیاردریال طرح در خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب و کار محمدعلی شجاعی در آیین گرامیداشت۱۲ بهمن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در حالت سلامت محور و در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی افتتاح این پروژه ها و بسیاری دیگر از طرح های ملی در استان انجام می شود که همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با تحریم ها هستیم این در حالی است که تا بدین لحظه هیچ قطعه ای وارد  کشور نمی شود.

    وی با اشاره به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری به جوان گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در حقیقت این طرح ها تنها با تکیه بر دانش فنی جوانان ایران اسلامی همچون اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسند.

    آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده است

    وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است گفت: دولتمردان این کشور همواره در عمل نشان داده اند نه تنها قابل اعتماد نیستند باید این را نیز بدانند که غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی از آنان نمی هراسند چرا که این شیرمردان و شیر زنان تابلوی عاشورا را تابلوی درس خود گذاشته اند.

    شجاعی افزود: امروزدشمنان قسم خورده ۴۲ ساله این مرز و بوم ما در عرصه بین المللی می گویند، مذاکرده می کنیم ولی شما در منطقه حضور نداشته نباشید، اما ما نه تنها در منطقه بلکه در آمریکای لاتین نیز حضوری موثر داریم.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان ۴۲ سال است که به‌دنبال ایجاد جدایی و فاصله بین مردم و نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مردم با وجود مشکلات معیشتی و اشتغال هنوز هم پای انقلاب خود ایستاده اند چرا که این پیروزی را جزی از خود و پاره تن خود می دانند.

    مردم ایران یوم الله دهه مبارک فجر را تمدید کردند

    شجاعی با بیان اینکه اصول و ارزشهای انقلاب ثابت و غیر قابل تغییر است، تصریح کرد: بدون شک اگر پیرو و پشتیبان ولی فقیه و پایبند به اصول و ارزش های انقلاب و اسلام نبودیم سرنوشتی جز کشورهای منطقه نداشتیم.

    استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران یک بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب بیعت کرده و اینگونه دهه فجر را برای جشن و پایکوبی چهل و دو سال پیروزی و پا نهادن به چهل و سومین سال تمدید کردند، یادآور شد: افتخارمردم ایران این است که دشمن توان مقابله با این ملت غیور و شجاع را ندارد چرا که این مردم راه خود را که همان دفاع از مظلوم و گسترش عدالت در جهان است، انتخاب و اثبات کرده اند که مسیر انقلاب و ارزش های آن قابل تغییر نیست.

    آغازافتتاح۵۹هزارمیلیاردریال طرح در خراسان شمالی
    آغازافتتاح۵۹هزارمیلیاردریال طرح در خراسان شمالی

    وی در ادامه با اشاره به نقش و حضور روحانیت در وحدت بخشی جامعه اظهار داشت: روحانیون اثبات کرده اند که در امر وحدت و تقریب بسیار جلوتر و بالغ تر از مسوولان هستند.

    چهل و دوسال پیش انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و سرانجام این مبارزات پیروزی مردم مسلمان مقابل پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، موجب ریشه کن شدن آن به خواست پرورگار الهی و تأسیس حکومت جمهوری اسلامی شد.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *