×
×

شهردار گرگان
شهرداری گرگان درانتظار جریمه۱۰هزارمیلیاردریالی

  • کد نوشته: 22565
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۳
  • ۰
  • گفتنی است نشست خبری فوق در غیاب رسانه های مطرح استانی و فقط با حضور چند خبرنگار خبرگزاری های کشوری و مدیران شبکه های اینستاگرامی برگزار گردیده است.
    شهرداری گرگان درانتظار جریمه۱۰هزارمیلیاردریالی
  • تبلیغ هدفمند

    شهردار گرگان در خصوص پروژه تله‌کابین این شهر نیز گفت که اجرای این پروژه به اعتباری بین ۲ تا ۴ هزار میلیارد ریال نیاز دارد که در حال حاضر مراحل نهایی واگذاری ۶ هزار متر از اراضی جنگلی ناهارخوران به شهرداری برای این طرح در حال نهایی شدن است.

    شهرداری گرگان درانتظار جریمه۱۰هزارمیلیاردریالی

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین عبدالرضا دادبود روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: تعدادی از این پرونده ها در محلات چشم انداز، شهرک امام و پیرامون بلوار صیاد مطرح شده که تلاش می کنیم با استفاده از یک تیم حقوقدان و مجرب مبلغ محکومیت احتمالی در این پرونده ها را به حداقل برسانیم.

    دادبود به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ عنوان پروژه در دهه فجر از سوی شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت که اعتبار این طرح ها افزون بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال است.

    وی گفت: مولد سازی و افزایش ارزش افزوده املاک شهرداری از جمله سیاست های این نهاد در سال های اخیر است که در همین راستا در دهه فجر ساخت پروژه تجاری و مسکونی با مشارکت بخش خصوصی و اعتبار ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

    وی با اشاره به باز بودن پرونده شکایت برخی شرکت‌ها و اشخاص از این نهاد در محاکم قضایی گفت که شهرداری در صورت محکوم‌شدن مجبور به پرداخت جریمه و غرامتی افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

    شهردار گرگان در پاسخ به سوالی در خصوص برخی فشارها و  اعمال نظر در مدیریت شهری مانند مدیریت خانه های فرهنگ، توقف تخریب احکام قلع و قمع و یا معافیت عوارض مالیاتی برای برخی از تعاونی های مسکن وابسته به نهادهای حاکمیتی در این شهر گفت: قاطعانه از حقوق شهروندان دفاع کرده و شهرداری بدون دریافت عوارض هیچ مجوزی صادر نمی کند.

    گفتنی است نشست خبری فوق در غیاب رسانه های مطرح استانی و فقط با حضور چند خبرنگار خبرگزاری های کشوری و مدیران شبکه های اینستاگرامی برگزار گردیده است.

    لازم به ذکر است رسانه های استان صرفا چند خبرگزاری نبوده و استان گلستان با دارا بودن بیش از ۱۰۰ رسانه مختلف در استان حداقل دارای بیش از ۲۰ رسانه فعال شامل پایگاه خبری، هفته نامه و ماهنامه و یک روزنامه می باشد که از سوی دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت نموده اند.

    این در صورتی است که رسانه های مطرح و فعال بومی استان حامل سوالات متعددی در راستای مسائل و مضلات شهری که مکرراً از سوی شهروندان به آنها انتقال داده می شود از شهردار مرکز استان بوده اند.

    لذا انتظار می رود شهردار گرگان با بازسازی واحد روابط عمومی خود نسبت به دعوت از رسانه های مطرح استان بازبینی اساسی قرار دهد.

    گفتنی است کمتر از شش ماه اینده انتخابات وکلای مردم در شورای شهر را در پیش داریم

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *