×
×

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی
تا پای جان برای انقلاب اسلامی، تلاش خواهیم کرد

  • کد نوشته: 22735
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" در مراسم میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامی داشت روز مادر، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانستیم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.
    تا پای جان برای انقلاب اسلامی، تلاش خواهیم کرد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان بااشاره به اینکه انقلاب ما گام های خود را مستحکم تر از همیشه بر میدارد، گفت: برای تداوم این انقلاب و حراست از ارزشها و دستاورد های آن، تا پای جان تلاش خواهیم کرد.

    تا پای جان برای انقلاب اسلامی، تلاش خواهیم کرد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” در مراسم میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامی داشت روز مادر، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانستیم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

    وی با اشاره به اینکه هرچه درباره این انقلاب و دستاورد های آن صحبت کنیم باز هم کم است، افزود: برای پیروزی این انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم و همواره باب شهادت در نیروی انتظامی که با قدرت از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع می کند باز است به گونه ای که هر هفته شاهد شهادت غیور مردان نیروی انتظامی هستیم.

    وی با بیان اینکه ماهیت و نوع انقلاب ما جوری ترسیم شده است که تنها به امنیت خود فکر نمی کنیم بلکه امروز به امنیت مسلمان تمام جهان فکر می کنیم، یاد آور شد: این انقلاب به برکت خداوند متعال گام های خود را مستحکم تر از قبل برداشته و برای تداوم این انقلاب و حراست از ارزش های آن تا پای جان تلاش می کنیم.
    سردار مظاهری ادامه داد: امروز مادران شهدا و شهدایی که ناظر بر اعمال هستند سند افتخار انقلاب اسلامی و کشورمان هستند.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی یاد آور شد: بعد از دین اسلام و ارزش های انقلاب یکی از مواردی که بسیار ارزش دارد، جان انسان است که شهدا با نثار جان خود نشان دادند که برای این انقلاب از بهترین چیزی که دارند نیز گذشته اند.

    وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما بی نظیر است، تصریح کرد: عزتی که امروز در جهان داریم و یا ارزش هایی که وجود دارد به پاس همین غیرتی است که جوانان این مرز و بوم از خود نشان داده اند.
    سردار مظاهری با بیان اینکه نقش و جایگاه امروز زنان در نظام اسلامی نقشی بسیار موثر است، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان مادر مهربانی ها، تمام زندگی اش برای زنان عالم درس است و باید بانوان جهان خصوصا بانوان میهن اسلامی راه و روش این بانوی پاک دامن و ام ابیها را ادامه دهند.

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: وقتی به زندگی حضرت فاطمه (س) نگاه می کنیم می بینیم که در زندگی فضیلت های زیادی دارد از جمله همسرداری که باید در سرلوحه تمام زنان ایرانی قرار داشته باشد.

    وی با بیان اینکه تکامل بشری جنسیت نمی شناسد، افزود: رفتار انسان ساز حضرت زهرا (س) مهمترین آموزه های دینی ما است.

    وی ادامه داد: امروز زنان و دختران ما باید به خود ببالند و مرام و معرفت حضرت زهرا (س) را در سرلوحه خود قرار دهند و فرزندان خود را طوری در دامان خود تربیت کنند که برای نظام اسلامی و انقلاب موثر و مفید باشند.

    وی با بیان اینکه امیدواریم تا خداوند متعال توفیق دهد تا از فاطمه زهرا(س) درس گرفته و رسالتی که بر عهده ما است را به خوبی انجام دهیم، افزود: بالاترین ارزش در زندگی هر فردی خدمت به مردم است و حفظ امنیت و تداوم آن و همچنین حراست از ارزش ها، وظیفه مهم نیروی انتظامی است.

    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه اگر امنیت نباشد هیچ فعالیتی انجام نخواهد شد، خاطر نشان کرد: اگر همراهی تمام همکاران و حمایت های مردم عزیز نباشد قطعا ماموریت های محوله به درستی و به خوبی انجام نخواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *