×
×

معاون پارلمانی رییس جمهور:
انقلاب‌اسلامی الهام‌بخش نهضت‌های‌آزادی‌خواه است

  • کد نوشته: 51886
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار پارس، سیدمحمد حسینی در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در بجنورد اظهار کرد: امروز نه تنها مردم غیور ایران اسلامی در بجنورد بلکه در جای جای ایران پهناور و یکهزار و ۴۰۰ بخش ‌و شهر حضور حماسی داشتند.
    انقلاب‌اسلامی الهام‌بخش نهضت‌های‌آزادی‌خواه است
  • تبلیغ هدفمند

    معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: به عنوان رخداد بزرگ تاریخی انقلاب اسلامی ایران، الهام بخش بسیاری از نهضت‌های آزادیبخش منطقه‌ و جهان است.

    به گزارش بازار کسب و کار پارس، سیدمحمد حسینی در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در بجنورد اظهار کرد: امروز نه تنها مردم غیور ایران اسلامی در بجنورد بلکه در جای جای ایران پهناور و یکهزار و ۴۰۰ بخش ‌و شهر حضور حماسی داشتند.

    وی افزود: این حضور که در طی سال‌ها نسل‌ به نسل منتقل شده نشانگر فرهنگ مشارکت است و امروز شاهد حضور تمامی اقشار در این جشن ملی هستیم.

    معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه این انقلاب برخواسته از مناسک دین است، گفت: انقلاب اسلامی الهام بخش بسیاری از نهضت‌های آزادی بخش در آمریکای لاتین و منطقه بود و امروز می بینیم که باورهای این انقلاب چگونه به بسیاری از کشورها رسوخ کرده است.

    وی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی یادآور شد: با وجود اینکه دشمنان توطئه‌های گوناگونی برای این نظام چیدند اما این نظام در ۴۵ سال اخیر به دستاوردهای ارزشمندی دست یافت و در این مدت تحولات شگرفی در حوزه علم و فناوری رخ داد که تبیین آن باید در دستور کار نخبگان قرار گیرد.

    حسینی ادامه داد: کشور ما پیش از انقلاب اسلامی از نبود پزشک عمومی رنج می برد و پزشکان بنگلادشی جور بهداشت و درمان این کشور را به یدک می کشیدند و اینک به برکت نظام ایران اسلامی به محور گردشگری سلامت تبدیل شده است.

    توزیع سرمایه های کشور با نگاه عدالت محور
    وی تصریح کرد: پیش از انقلاب ۶ میلیون بشکه نفت در اختیار افرادی عیاشی از پهلوی‌ها بود که تنها به فکر تاراج سرمایه‌های ملی بودند و اکنون نظام جمهوری اسلامی سعی دارد با نگاه عدالت محورانه، سرمایه‌های کشور را توزیع کند و همه از آن بهره مند شوند.

    معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: چرخش نخبگان در دوران پهلوی وجود نداشت اما اکنون تحولات اساسی در بخش های سیاسی و اجتماعی رخ داده که باید همه قدردان آن باشیم.

    وی گفت: سیاستداران آمریکا در سال های گذشته ادعا کردند که مردم ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهند دید اما اکنون با یکدلی مردم و رهنومن‌های رهبر معظم انقلاب جشن ۴۵ سالگی در حال برگزاری است.

    حسینی با بیان اینکه مردم ایران خستگی ناپذیر هستند، گفت: بسیاری از جنبش ها شکل گرفتند اما چون استقامت نداشند به سرانجامی نرسیدند و آنچه که مردم ایران را پیروز کرده، استقامت و خستگی ناپذیری آنها است.

    حرکت رو به رشد کشور
    وی با بیان اینکه حرکت کشور رو به پیشرفت است، گفت: براساس شاخص های صندوق بین‌المللی پول؛ رشد اقتصادی کشور در ۲ سال اخیر مثبت شده و این امر نشان از سرمایه‌گذاری‌های گوناگون و اشتغالزایی در جای جای کشور است.

    معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: اقدامات بسیار مثبتی در دولت سیزدهم انجام شده و یک نمونه آن احیای هفت هزار واحد تولیدی راکد است که بی تردید این امر به دنبال خود اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی به همراه دارد.

    وی با اشاره به تحولات مثبت دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی بیان کرد: وقتی رییس جمهور ۲۵ سفر خارجی انجام می دهد این یعنی اینکه راه صادرات و مبادلات تجاری باز می‌شود و اکنون ایران عضو شانگهای و گروه اقتصادی بریکس است که نشان از عزم جدی دولت برای تحولات اقتصادی دارد.

    حسینی یادآور شد: ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان در این کشور فعال و هر روز یک کار نو انجام می دهند و این نشانگر آینده روشن کشور است.

    وی ادامه داد: بیش از پنج هزار روستا گازرسانی و سه هزار روستا آبرسانی شده و اکنون چهار خط انتقال از خلیج فارس ‌برای آبرسانی در حال اجرا که اقدام بسیار ارزشمندی است.

    معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: به شما گواهی می دهم رییس جمهور با تمام توان کار می کند و آینده‌ روشنی در انتظار ایران است.

    مردم خراسان شمالی از قومیت های گوناگون در چهل و پنجمین بهار انقلاب با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد و انسجام ملی ایران را به زیباترین شکل ممکن نمایش گذاشتند.

    ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همچون صبح پیروز و روز آزادی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ مردمان دیار قومیت‌ها از زن و مرد، پیر و جوان و حتی سالخورده‌هایی که با عصا و ویلچر تا کودکانی سوار بر کالسکه به میدان شهید شهر بجنورد آمدند تا مجدد ارادت میثاق خود را به انقلاب و ارزش های والای آن اثبات و نشان دهند.

    هر لحظه بر تعداد جمعیت حاضر این در میدان شهید افزوده می شود، میدانی که درست ۴۵ سال پیش نیز محل تجمع اهالی خراسان شمالی برای همراهی با امام راحل(ره) و آرمانهای مقدس وی بود.

    آری مردم شریف استان از خرده فرهنگهای ترک، کرد، بلوچ و ترکمن و تات همه آمده بودند تا یک صدا اعلام کنند که نه سرما، نه گرما و نه مشکلات اقتصادی کوچکترین تاثیری در هدف و راه آنها خللی ایجاد نمی‌کند.

    آری مردم شهر همه با هم و در کنار هم و دست در دست هم آمدند تا یکصدا بگویند که ما همان مردمان ۴۵ سال پیشیم که با رهبری امام خمینی(ره) بزرگترین حرکت تاریخی را به سرانجام رساندیم و بدون شک و تردید با حضوری پرشور در انتخابات۱۱ اسفندماه پازل حماسه آفرینی را تکمیل خواهیم کرد.

    کم کم مداح و مدیحه سرا مقدمات شروع خلق حماسه ای دیگر را آماده می کند و از اهالی دیار قومیت ها می خواهد تا یکصدا انزجار خود را از همه توطئه گران عالم اعلام کنند.

    راهپیمایی شکوهمند آغاز می شود و مردم خراسان شمالی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»،«مرگ بر صهیونیست» و «مرگ منافق» بار دیگر لرزه بر اندام دشمنان نظام اسلامی انداختند.

    گزارش خبرنگاران از سراسر استان خراسان شمالی نیز حکایت از آن دارد که علیرغم هوای سرد امروز همه نقاط شهری و روستایی این دیار، عرصه حضور شهروندانی است که بر تداوم مسیر ۴۵ ساله انقلاب، برای ایرانی مقتدر تاکید کرده و با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امنیت و عزت خود را مدیون خون پاک شهیدان می دانند.

    همزمان با سراسر کشور میدان شهید شهرستان بجنورد پذیرای مردمانی از جنس همدلی و اتحاد برای ابراز ارادت به آرمانهای شهدا و میثاقی دوباره با امام خمینی (ره) بود و آغازگر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همچون بهمن ۵۷ با حضور حداکثری مردمانی غیور از جنس پهلوان و به مقصد نهایی در مصلای امام خمینی(ره) می رسد و با سخنرانی میهمان ویژه مراسم، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور پایان می‌پذیرد.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *