×
×

رئیس پلیس آگاهی استان
فروش وام ازدواج ترفندی برای کلاهبرداری

  • کد نوشته: 22738
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مقصود رستگار" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه فروش وام ازدواج خود از آنان کلاه‌برداری کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    فروش وام ازدواج ترفندی برای کلاهبرداری
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که به بهانه فروش وام ازدواج از ۳ شهروند مبلغ ۲۷۷ میلیون ریال کلاه‌برداری کرده بود، خبر داد.

    فروش وام ازدواج ترفندی برای کلاهبرداری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مقصود رستگار” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه فروش وام ازدواج خود از آنان کلاه‌برداری کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام‌شده مشخص می‌شود که این فرد با ثبت آگهی در سایت‌های خریدوفروش قصد فروش وام ازدواج خود را دارد، افزود: شکات پرونده با مشاهده این آگهی با این فرد تماس برقرار کرده و مبالغی را نیز برای تسریع در روند اقدامات بانکی به‌حساب وی واریز کرده بودند.

    وی بابیان اینکه متهم به‌محض دریافت و واریز مبالغ از سوی شکات پرونده، دیگر جواب تماس‌های شکات را نمی‌دهد، تصریح کرد: با بررسی‌های انجام‌شده و اقدامات فنی و پلیسی این فرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

    وی بابیان اینکه متهم در تحقیقات انجام‌شده به کلاه‌برداری به مبلغ ۲۷۷ میلیون ریال از ۳ شهروند اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و درنهایت راهی زندان شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *