×
×

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد
کمبود۱۰۰پاکبان در شهربجنورد

  • کد نوشته: 22821
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید شادکام روز چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: شمار پاکبانان در شهر بجنورد، ۱۳۵ نفر است که البته ۳۰ نفر از این افراد امسال به بازنشستگی می رسند و دیگر خدمات رسانی نخواهند داشت.
    کمبود۱۰۰پاکبان در شهربجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: این نهاد برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و انجام نظافت شهری دست کم ۱۰۰ نفر پاکبان دیگر نیاز دارد. 

    کمبود۱۰۰پاکبان در شهربجنورد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید شادکام روز چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: شمار پاکبانان در شهر بجنورد، ۱۳۵ نفر است که البته ۳۰ نفر از این افراد امسال به بازنشستگی می رسند و دیگر خدمات رسانی نخواهند داشت.

    وی افزود: جذب نیروی جدید پاکبان و جبران کمبود نیروهای بازنشسته، منوط به اعتبارات است، پیش از این برای جبران کمبود نیروی پاکبان، از مددجویان زندان استفاده می شد اما این اقدام از مهرماه امسال متوقف شده است. 

    شادکام اظهار داشت: کمبود پاکبان سبب شده است تا خدمات رسانی آنگونه که باید به موقع و رضایت بخش نباشد، البته شهرداری در حد توان کار نظافت و رفت و روب را انجام می دهد اما به هر حال مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. 

    معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد اظهار داشت: برخی از محله های شهر و معابری که تردد شهروندان در آن زیاد است پاکبان ثابت دارد و کار نظافت روزانه انجام می شود اما این امکان در تمام محله ها وجود ندارد.

    کمبود۱۰۰پاکبان در شهربجنورد
    کمبود۱۰۰پاکبان در شهربجنورد

    وی در باره گلایه شهروندان از پراکنده شدن زباله ها در معابر و پیاده روها گفت: یکی از علت بروز این مشکل، شهروندان هستند، از مردم انتظار می رود زباله ها را به موقع و در ساعت مقرر بیرون بگذارند اما برخی در این زمینه سهل انگاری می کنند. 

    معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: برخی از افراد زباله ها را در خارج از ساعت مقرر، بیرون می گذارند و این امر سبب پراکنده شدن زباله ها به وسیله زباله گردها می شود. 

    وی درباره انباشت زباله ها در کنار گاری های زباله گفت: رویکرد ما جمع کردن گاری های زباله از سطح شهر است، این گاری ها باید به تدریج جمع شود زیرا انباشت زباله ها در این مخازن خود تهدید برای بهداشت شده است. 

    معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد افزود: در این زمینه قرار است مطالعاتی در شهر بجنورد انجام شده و گاری های زباله از شهر جمع شود. 

    بر اساس این گزارش پراکنده شدن زباله ها در معابر و تاخیر در جمع آوری آن سبب گلایه شهروندان بجنورد شده است. 

    شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *