×
×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی
بهارآینده آغازفازدوم محوراسفراین بجنورد

  • کد نوشته: 22966
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین غلامرضا هوایی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح های دهه فجر اسفراین با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های توسعه، گسترش ارتباطات بویژه راه های زمینی است اظهار داشت: شهرستان اسفراین‌ برای اینکه در مسیر توسعه قرار گیرد باید راه های ارتباطی آن توسعه پیدا کند.
    بهارآینده آغازفازدوم محوراسفراین بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخت محور دوم اسفراین _ بجنورد را بهار سال آینده عملیاتی می‌کند.

    بهارآینده آغازفازدوم محوراسفراین بجنورد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین غلامرضا هوایی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح های دهه فجر اسفراین با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های توسعه، گسترش ارتباطات بویژه راه های زمینی است اظهار داشت: شهرستان اسفراین‌ برای  اینکه در مسیر توسعه قرار گیرد باید راه های ارتباطی آن  توسعه پیدا کند.


    وی افزود: محور بجنورد_اسفراین با بیش از ۲۰۰ پیچ در این مسیر سخت گذر موجب سختی تردد وسایل نقلیه بویژه در فصل سرما شده و علاوه بر این آنتی دهی تلفن در این مسیر را با مشکل مواجه کرده است.

    هوایی ساخت باند دوم محور بجنورد به اسفراین را یکی از راه‌های حل مشکل این محور دانست و افزود: ساخت باند دوم این محور که  به طول ۵۰ کیلومتر از بهار آینده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا انجام خواهد شد از پروژه های زیربنایی در حوزه راه است که شهر ستان را در مسیر توسعه قرار می دهد.

    وی افزود: ۱۰ کیلومتر از این محور نیز هم اکنون توسط راهداری در حال اجراست.

    هوایی بابیان اینکه چهار میلیارد ریال برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است، افزود: پروژه محور دوم اسفراین _بجنورد اکنون گرفتار اخذ مجوزهای ماده ۵۶ است که این امر تا پایان سال انجام می شود.

    وی در بخش دیگری از سخنانش  با اشاره به ظرفیت صنایع شهرستان به عنوان یک مزیت اقتصادی خواستار برنامه ریزی فرماندار و مسوولان این حوزه برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت این شهرستان شد.

    شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *