×
×

نایب رییس زنان فدراسیون کشتی:
آغاز اردوی تیم ملی آلیش از۲اسفند

  • کد نوشته: 23016
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۷
  • ۰
  • فاطمه درخشانی اظهار داشت: دوازدهم بهمن وبینار دانش‌افزایی را برای مربیان آلیش برگزار کردیم تا برای مسابقات قهرمانی کشور آماده شوند. در این وبینار درباره مبانی آمادگی جسمانی و قوانین تکنیک‌های کشتی آلیش صحبت شد.
    آغاز اردوی تیم ملی آلیش از۲اسفند
  • تبلیغ هدفمند

    نایب رییس زنان فدراسیون کشتی از زمان آغاز اردوی تیم ملی کشتی آلیش زنان خبر داد و گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد و پس از آن ملی‌پوشان از دوم اسفند وارد اردو می‌شوند.

    آغاز اردوی تیم ملی آلیش از۲اسفند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین فاطمه درخشانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  دوازدهم بهمن وبینار دانش‌افزایی را برای مربیان آلیش برگزار کردیم تا برای مسابقات قهرمانی کشور آماده شوند. در این وبینار درباره مبانی آمادگی جسمانی و قوانین تکنیک‌های کشتی آلیش صحبت شد.

    وی افزود: دوم و سوم اسفند مسابقات قهرمانی کشور کشتی آلیش برگزار می‌شود و از آنجایی که دیگر نمی‌توانیم انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم در بخشنامه اعلام کردیم که با توجه به شرایط کرونا مسابقات قهرمانی کشور ملاک انتخاب تیم ملی کشتی آلیش است.

    نایب رییس فدراسیون کشتی عنوان کرد: همچنین تقویم پیشنهادی کشتی سنتی آلیش برای ما ارسال شد که از اواخر فروردین مسابقات برون مرزی آلیش‌کاران آغاز می‌شود. اگر شرایط کرونا بهتر شود این مسابقات در تاریخ تعیین شده برپا خواهد شد اما چون تقویم پیشنهادی است شاید این رقابت‌ها را در این تاریخ‌ها برگزار نکنند.

    وی ادامه داد: به همین دلیل سه اردو را برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم که یکی از این اردوها را در هفته سوم اسفند و دو اردو را در فروردین ماه برگزار می‌کنیم. نخستین مسابقه قهرمانی آسیا در قرقیزستان برگزار می‌شود که باز هم کرونا شرایط را رقم می‌زند.

    درخشانی در پاسخ به این پرسش که هانیه عاشوری قهرمان جهان کشتی آلیش از فدراسیون درخواست حقوق کرده است، گفت: کشتی آلیش مانند وزنه‌برداری، المپیکی نیست و خیلی متفاوت است و نگاه ویژه‌ای به وزنه‌برداران دارند اما سعی می‌کنیم در این زمینه برای کشتی‌گیرانی که عضو ثابت تیم ملی هستند، پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

    وی یادآور شد: ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری مسابقات قهرمانی کشور رشته کلاسیک را هنوز نداده است زیرا این سبک مسابقات بین‌المللی ندارد.

    درخشانی افزود: مسابقات قهرمانی کشور این رشته در دوره ریاست علیرضا دبیر یک‌بار برگزار شد اما کشتی آلیش اینگونه نبود زیرا به دلیل مسابقات برون مرزی، رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته اسفند برپا می‌شود. فعلا برگزاری قهرمانی کشور کلاسیک را به تعویق می‌اندازیم تا شرایط کرونا بهتر شود و در سال آینده حتما مجوز برگزاری آن را می‌گیریم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *